Valg af autostol - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
15 svar
4 synes godt om
30. juni 2018

Lunae

Valg af autostol:

Vores søn er 14 mdr og skal have en ny autostol, men hvilken?

Vi kigger lidt på Cybex Sirona s- i size og Cybex Pallas S-fix.

Vi er klar over, at det anbefales at være bagudvendt så længe så muligt, men hvor længe er det realistisk at det kan lade sig gøre i forhold til benplads?

Er der mon nogen herinde, som har kendskab til ovenstående stole eller kan anbefale noget helt andet?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2018

(august)

Vi havde en sirona i knap 14 dage, så solgte jeg den igen, da vores pige fik hold i nakken af at sidde i den. Efter vores erfaring er at det er den dårligste stol vi har haft og har 3 børn og 2 biler, så vi har 6 autostole i diverse vægtklasser. 

Anmeld Citér

30. juni 2018

Lunae

(august) skriver:

Vi havde en sirona i knap 14 dage, så solgte jeg den igen, da vores pige fik hold i nakken af at sidde i den. Efter vores erfaring er at det er den dårligste stol vi har haft og har 3 børn og 2 biler, så vi har 6 autostole i diverse vægtklasser. 

Hvad vil du så anbefale?

Anmeld Citér

30. juni 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har en cybex pallas m fix 

Og syntes min datter sikker helt fantastisk i den så den vil jeg helt klart anbefale 

Anmeld Citér

30. juni 2018

anna111

anna111 skriver:

Og syntes min datter sikker helt fantastisk i den så den vil jeg helt klart anbefale 

Denne dog i pink 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. juni 2018

Lunae

anna111 skriver:

Hvor gammel var hun, da I startede med den?

Anmeld Citér

30. juni 2018

2017morigen

Vi knus elsker vores sirona q i-size. Så meget at vi har en hver af vores biler.

Det eneste er at babys hovde godt hænge og dingle hvis hun falder i søvn og stole ikke er lagt i soveposition. 

Og i forhold til hvor længe det holder med at side bagudvendt, så betyder det ikke ret meget med q (og flere af de andre sirona modeller) da den også kan være fremad vent fra 15 måneder. Det er lillepigen Ikke gamle nok til så det har vi ikke prøvet 

Anmeld Citér

30. juni 2018

2017morigen

2017morigen skriver:

Vi knus elsker vores sirona q i-size. Så meget at vi har en hver af vores biler.

Det eneste er at babys hovde godt hænge og dingle hvis hun falder i søvn og stole ikke er lagt i soveposition. 

Og i forhold til hvor længe det holder med at side bagudvendt, så betyder det ikke ret meget med q (og flere af de andre sirona modeller) da den også kan være fremad vent fra 15 måneder. Det er lillepigen Ikke gamle nok til så det har vi ikke prøvet 

PS vi har aldrig brugt baby indlægget da lillepigen var lang nok til at undvære den. Jeg vi fastholde at sirona q er en lækker stol. 

Anmeld Citér

30. juni 2018

anna111

Lunae skriver:

Hvor gammel var hun, da I startede med den?

Lige knap 2 år vil jeg tro 

Men min nevø sad i den på en lang tur for nogle dage siden han er  lidt over et år   og han sad osse fantastisk i den 

Anmeld Citér

30. juni 2018

100%anonym

Lunae skriver:

Valg af autostol:

Vores søn er 14 mdr og skal have en ny autostol, men hvilken?

Vi kigger lidt på Cybex Sirona s- i size og Cybex Pallas S-fix.

Vi er klar over, at det anbefales at være bagudvendt så længe så muligt, men hvor længe er det realistisk at det kan lade sig gøre i forhold til benplads?

Er der mon nogen herinde, som har kendskab til ovenstående stole eller kan anbefale noget helt andet?

Jeg har pallas og er super godt tilfreds. Og sønnen sidder godt i den og er ikke generer af puden foran. Han beder selv om at få den på. 

I starten ville han ikk lige fordi det var nyt. Men han vænnede sig hurtigt til den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.