Han eller hunkilling?? Se forskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.278 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juni 2018

Muffinmus

Ja, som overskriften lyder har jeg pænt svært ved at skelne mine killinger denne gang. 

Synes fra start de alle lignede drenge, men nu r jeg i tvivl om 2 af dem muligvis er piger?? Er der nogen der er super skarpe til det herinde?

Tror måske nr 1 og 2 er en hun mens nr 3 er en han?? Mine 2 røde er jeg ikke i tvivl, det er hanner, men den ene sorte samt den hvide driller lidt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2018

Meyer

Profilbillede for Meyer

Tre drenge 

Anmeld Citér

29. juni 2018

Motherme

Muffinmus skriver:

Ja, som overskriften lyder har jeg pænt svært ved at skelne mine killinger denne gang. 

Synes fra start de alle lignede drenge, men nu r jeg i tvivl om 2 af dem muligvis er piger?? Er der nogen der er super skarpe til det herinde?

Tror måske nr 1 og 2 er en hun mens nr 3 er en han?? Mine 2 røde er jeg ikke i tvivl, det er hanner, men den ene sorte samt den hvide driller lidt. 

3 hankatte.. 

Ved hunkatte sidder “hullerne” tæt på hinanden ved hankatte sidder de længere fra hinanden fordi der skal være plads til testiklerne. 

Her er et link hvor det er nemt at se forskel: 

https://bonniedyrecenter.dk/viden_om_dyr/er-det-en-han-eller-hun-kat/

Anmeld Citér

30. juni 2018

Muffinmus

Men nossere er tydelige på den ene sorte( + 2 røde) , men kan ikke ses på den anden sorte..og ej heller den hvide Derfor jeg ikke forstår det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.