Astoria skriver:
Jeg synes det er svært at svare på. Alle muligheder synes jeg er fine, så mærk efter hvad der ville betyde noget for JER! Er det vigtigt at ungerne er der? Vil i gerne have lidt familie der? Er det vigtigt at det er i kirken? Der er ingen forkerte svar og jeg ville ikke selv blinke over at skulle til nr. 2 bryllup i en kirke.
Personligt betød det meget at min familie var der, så vi valgte rådhus og efterfølgende spisning med de nærmeste. Af de muligheder du listede op ville jeg selv være mest til kirke/rådhus med ungerne og måske et vennepar eller hvem der nu betyder meget for jer, og så spisning.
Hvis jeg mærker efter inderst inde, betyder det ikke noget for mig at familien er med.
Jeg har et skønt og dejligt forhold til min familie og egentlig også til min kærestes. Men jeg føler vores kærlighed er helt unik og vi har det så fantastisk at jeg ikke føler behov for at vise det til familie og venner. Forstå mig ret - jeg forstår også udemærket dem, hvor det betyder meget at familien er med. Måske er det fordi jeg tidligere har været gift, at følelsen er sådan.
Anmeld
Citér