Mærke spark uden at være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juni 2018

Anonym trådstarter

Hej

Jeg vil starte med at sige at jeg altså ikke er gravid!

Jeg har en baby på 8 måneder. 

Tænker det må være mine tarme der bevæger sig rundt, men jeg har de sidste par måneder mærket "spark" i maven. Altså det føltes lidt som da baby var i maven, sådan nogen blide små spark. Jeg får det næsten hver aften. Det er vildt underligt synes jeg 

Er der andre som har prøvet det? Som skrevet, tænker jeg det er mine tarme der arbejder og blobber rundt agtigt. Kan det være noget jeg spiser, som min fordøjelse ikke er glad for?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2018

Anonym

Ganske normalt. Dine organer sidder anderledes efter en fødsel. Derfor mærkes det anderledes. Jeg har det stadig i ny og næ - og man kan se det nogle gange �� det er næsten tre år siden ... er så gravid igen - men er kun i 6 uge - så det er tarme med charme ��

Anmeld Citér

28. juni 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er helt normalt.

Der ka virkelig gå lang tid, inden tarmene er på "plads" igen. Syntes jeg ka huske, den samme følelse, i ca 1 år efter sidste graviditet, vh Stine 

Anmeld Citér

29. juni 2018

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Jeg vil starte med at sige at jeg altså ikke er gravid!

Jeg har en baby på 8 måneder. 

Tænker det må være mine tarme der bevæger sig rundt, men jeg har de sidste par måneder mærket "spark" i maven. Altså det føltes lidt som da baby var i maven, sådan nogen blide små spark. Jeg får det næsten hver aften. Det er vildt underligt synes jeg 

Er der andre som har prøvet det? Som skrevet, tænker jeg det er mine tarme der arbejder og blobber rundt agtigt. Kan det være noget jeg spiser, som min fordøjelse ikke er glad for?

Du kan Google fantomspark.

De er helt normale, og de kan opstå flere år efter graviditet, og de er vildt overbevisende.

Anmeld Citér

29. juni 2018

1518

Jeg oplevede stadig fantomspark efter nr 1, da jeg blev gravid med nr. 2 (2 år efter fødslen). Det er helt normalt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.