Hvordan bliver man skilt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juni 2018

Anonym trådstarter

Vi har igennem vores 17års ægteskab bestemt os for at blive skilt. Men hvordan gør man det ? forgår det via PC ? Eller skal man dukke op hos kommunen. Og hvordan gør man med et hus? Det skal selvfølgelig sælges. Men det sværeste af ALT hvad skal vi gøre ang. børnene? hvordan fortæller man om sådan noget her ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Kan gøres digitalt på statsforvaltningens hjemmeside.

Anmeld Citér

29. juni 2018

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Vi har igennem vores 17års ægteskab bestemt os for at blive skilt. Men hvordan gør man det ? forgår det via PC ? Eller skal man dukke op hos kommunen. Og hvordan gør man med et hus? Det skal selvfølgelig sælges. Men det sværeste af ALT hvad skal vi gøre ang. børnene? hvordan fortæller man om sådan noget her ?

Man bliver skilt på statsforvaltningens hjemmeside, der skal i bruge jeres nemid.

mht, hus - der ved jeg det simpelthen ikke.

og i forhold til, hvordan børnene skal have det at vide, så kommer det an på deres alder. Min pige var 2, da hendes far og jeg valgte at flytte hver for sig (ikke skilt), så der var det, at gøre det spændende for hende, at far nu skulle bo i en ny lejlighed tæt på mor, og der blev hjulpet med flytning.

God dag til dig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.