Det er egentlig ikke fordi jeg vil noget med mit opslag som sådan andet end at jeg håber at nervøsiteten letter lidt hvis jeg skriver det ned.
sagen er den at jeg i morgen har en aftale med en fyr. Har kendt ham et år gennem hans arbejde som dørmand på det sted jeg altid går i byen. Han stoppede så for et års tid siden og for 8 mdr siden ca fandt jeg ham så på facebook hvor vi bare skrev lidt frem og tilbage om alt muligt. Som så udviklede sig til lidt dirty talk efter er par måneder og lige før nytår mødtes vi så og havde sex. Jeg var stang stiv og han havde lige fået fri fra sit nye arbejde. Efterfølgende har vi så snakket ind imellem på facebook.
Nu har vi så en aftale om at ses i morgen og det går pludselig op for mig at han faktisk aldrig har mødt mig ædru eller uden tømmermænd i de år vi har kendt hinanden. Har aldrig ses privat udover den ene gang lige før nytår, Det gør mig lidt nervøs for vores aften i morgen.
Tænk hvis stemningen er total akavet, pinlig tavshed osv. Puh.
Nogen gode råd? Han kommer efter skole og er her så til onsdag morgen og tager i skole herfra.
Anmeld
Citér