Jeg synes jeg er nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2018

Anonym trådstarter

Det er egentlig ikke fordi jeg vil noget med mit opslag som sådan andet end at jeg håber at nervøsiteten letter lidt hvis jeg skriver det ned.  

sagen er den at jeg i morgen har en aftale med en fyr. Har kendt ham et år gennem hans arbejde som dørmand på det sted jeg altid går i byen. Han stoppede så for et års tid siden og for 8 mdr siden ca fandt jeg ham så på facebook hvor vi bare skrev lidt frem og tilbage om alt muligt. Som så udviklede sig til lidt dirty talk efter er par måneder og lige før nytår mødtes vi så og havde sex. Jeg var stang stiv og han havde lige fået fri fra sit nye arbejde. Efterfølgende har vi så snakket ind imellem på facebook. 

Nu har vi så en aftale om at ses i morgen og det går pludselig op for mig at han faktisk aldrig har mødt mig ædru eller uden tømmermænd i de år vi har kendt hinanden. Har aldrig ses privat udover den ene gang lige før nytår, Det gør mig lidt nervøs for vores aften i morgen. 

Tænk hvis stemningen er total akavet, pinlig tavshed osv. Puh. 

Nogen gode råd? Han kommer efter skole og er her så til onsdag morgen og tager i skole herfra.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2018

Rosa-Sophia

Jeg forstår dig godt, men se det som en oplevelse. Nu har i jo også flirtet/kendt til hinanden i over et år  og så ville det være ærgerligt ikke at se om det kunne blive til noget. Hvis i ikke mødes, kan du jo blive ved med at tænke over, om han er noget for dig og er han det ikke, så har du fået det afdækket og har alligevel ikke investeret mere i ham. 

Anmeld Citér

25. juni 2018

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia85 skriver:

Jeg forstår dig godt, men se det som en oplevelse. Nu har i jo også flirtet/kendt til hinanden i over et år  og så ville det være ærgerligt ikke at se om det kunne blive til noget. Hvis i ikke mødes, kan du jo blive ved med at tænke over, om han er noget for dig og er han det ikke, så har du fået det afdækket og har alligevel ikke investeret mere i ham. 

Tvivler på det nogensinde bliver noget fast med ham. Det er ihvertfald hverken hans eller min intenssion. Det er rent venskabeligt og fysisk. Ikke følelsesmæssigt 

vi har kendt til hinanden et par år. Men altid kun i byen når han har været på arbejde og jeg har været stang stiv i byen. 

Anmeld Citér

25. juni 2018

Rosa-Sophia

Anonym skriver:

Tvivler på det nogensinde bliver noget fast med ham. Det er ihvertfald hverken hans eller min intenssion. Det er rent venskabeligt og fysisk. Ikke følelsesmæssigt 

vi har kendt til hinanden et par år. Men altid kun i byen når han har været på arbejde og jeg har været stang stiv i byen. 

så meget mindre grund til at være nervøs. Altså hvis det er akavet og pinligt, skal i nok ikke være venner og det er jo relativt nemt at finde én at gå i seng med  

Anmeld Citér

25. juni 2018

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia85 skriver:

så meget mindre grund til at være nervøs. Altså hvis det er akavet og pinligt, skal i nok ikke være venner og det er jo relativt nemt at finde én at gå i seng med  

Det prøver jeg virkelig også at sige til mig selv hele tiden. Men alligevel så sidder nervøsiteten der bare og driller. Det er smadder irriterende. 

Tror måske det handler om at sidst vi var sammen. Der var det jo bare hjem til ham, bowchikawowow også i seng og om morgenen så kørte han mig hjem inden han skulle på arbejde og jeg havde mega tømmermænd så jeg halvsover stadig på vej hjem. 

I morgen er han her allerede ved 16 tiden - der er dælme lang tid til onsdag morgen hvis det er pinligt og akavet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.