HBV skriver:
Ja, et eller andet skulle jeg skrive for at få jeres opmærksomhed 
Sagen er den, at jeg er gået på barsel nu men har haft det rigtig skidt i en måneds tid med en diskusprolaps og jeg har været meget immobil og slet ikke kunnet være den mor for min 9 årige søn, som jeg hidtil har været. Jeg er alene med ham og har ikke det store netværk, så det har været rigtig stramt for os 
Situationen er nu den, at jeg har det meget bedre mht ryggen, er og bliver naturligvis meget hurtigere træt i og med jeg er i 31. uge.
Men jeg vil virkelig gerne "indhente det forsømte", for det er også det han har givet udtryk for- at være forsømt
jeg har ikke de vilde økonomiske muligheder men tænker at markere sommerferien ved at bare en sommerferiekage
har I andre gode forslag til hvad vi kan gøre sammen, inden lillesøster kommer om et par måneder ?
- Samle sten på stranden eller andre ting fra natur/skov og male dem? Kan evt. bruges som små gaver eller dekoration... måske kunne han lave et eller andet kreativt som gave til lillesøster?
- Læse bøger fra biblioteket, som han har valgt. Se film han elsker, med popcorn og hjemmebiograf/dyne på sofaen/sove i stuen på madrasser. Kunne også være eb lille “VM-fodboldfest”, hvor han fik lov at invitere en kammerat over og se kampen, mens du “vartede dem op” 
- Besøge en bondegård og/eller plukke jordbær/kartofler/andet, hvis I bor lidt ude på landet. Og så hjælpes af om at lave det til mad/dessert. Evt. kunne han lave mad til dig?
- I københavn har flere museer gratis adgang nu og da: http://rejseblokken.dk/10-museer-med-gratis-adgang-koebenhavn/
- Ordne hans værelse, evt. møblere om eller sy et par nye seje gardiner/male en gammel reol/ lade han vælge hvordan han vil have det indrettet.
God sommer til jer 
Anmeld
Citér