Hvor lang tid tog nr. 2 i forhold til nr. 1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Første gang ved første hug. Men jeg fik en bio. Men blev gravid med det samme efter. Nåedee ikke få menses. 

Manden gang første hug. Der havde jeg en spontan abort. Blev dog gravid lige efter igen. 

Så i mit tilfælde har forløbene været ret meget ens. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig da vi indenfor det næste halve år skal i gang med pb nr. 2.

Da vi lavede nr. 1 var det i andet forsøg så det gik jo ret stærkt, ja faktisk lidt for stærkt da vi regnede med det kunne tage ihvertfald 6 måneder.

Derfor vil jeg høre hvor hurtigt i lavede nr. 2 i forhold til nr. 1. Tog det flere cyklusser eller færre?? 

Nr 1 blev lavet i første forsøg. Eller jeg havde stoppet prævention og menstruationen var ikke regelmæssig, men havde så en cyklus på 35 dage og blev enig om at prøve i den næste, der ramte vi plet, men vi havde ikke brugt anden prævention i på det tidspunkt 4 mdr. 

Nu har vi været snart 1 år om at lave nr 2. Venter stadig på de 2 steger...

Anmeld Citér

22. juni 2018

FrkLarsen

Nr 1 tog 6 cyklusser

Nr 2 tog 2 cyklusser 

Anmeld Citér

23. juni 2018

JC2014

Profilbillede for JC2014

Her tog det 8 måneder at lave nr. 1 (dog blev han til i 4. cyklus). Mine cyklusser var desværre meget lange og uregelmæssige efter at have været på p-piller i 7 år. Efter fødslen af ham blev min cyklus heldigvis helt regelmæssig igen. Nr. 2 blev til i 3. cyklus, men det tog så også kun 3 måneder før den positive test.

Anmeld Citér

25. juni 2018

CarinaSB

Nr 1 blev lavet i første forsøg

Nr 2 tog det lige knap 8 mdr før den var der :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.