Mærkeligt spørgsmål om binds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
5 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2018

Anonym trådstarter

Hej 

jeg havde lig fundt de perfekste binds eller trus indlæg, men kan ikke helt husk hva de hedder. De andre jeg som har prøvet har irriteret mig. 

Når jeg søge på nettet, jeg kun finde nogle med næsten ens mønster af det sidste jeg brugt. Kan ikke husk om der var forskellig mønster i pakken.

Tror det var dens som hed -> always daileys som jeg syns lignet mest. 

Nogen som har pakken og kan tag en bilde og ligge ind og vise om mønster er forskellige og hvordan de ser ud. Jeg har købt så mang forgævs, at jeg ikke ærger over jeg ikke huske navnet med sikkerhet.  

Undskuld mit danska. Jeg er meget dårligt danska stave. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej 

jeg havde lig fundt de perfekste binds eller trus indlæg, men kan ikke helt husk hva de hedder. De andre jeg som har prøvet har irriteret mig. 

Når jeg søge på nettet, jeg kun finde nogle med næsten ens mønster af det sidste jeg brugt. Kan ikke husk om der var forskellig mønster i pakken.

Tror det var dens som hed -> always daileys som jeg syns lignet mest. 

Nogen som har pakken og kan tag en bilde og ligge ind og vise om mønster er forskellige og hvordan de ser ud. Jeg har købt så mang forgævs, at jeg ikke ærger over jeg ikke huske navnet med sikkerhet.  

Undskuld mit danska. Jeg er meget dårligt danska stave. 

?? Hjælp

Anmeld Citér

20. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

?? Hjælp

Ingen? 

Anmeld Citér

20. juni 2018

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Ingen? 

Måske fordi du skriver ved midnat, hvor de fleste sover. Og igen kl. 7, hvor de fleste måske er på vej ud af døren. 

Ved en simpel google søgning,  under billeder, kan du finde billeder af alle allways pakkerne og på pakkerne kan du se billeder af selve bindet med mønstre på....

Det er nok hurtigere end at vente på folk kommer hjem fra job og har tid til at svare.....

Anmeld Citér

20. juni 2018

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Måske fordi du skriver ved midnat, hvor de fleste sover. Og igen kl. 7, hvor de fleste måske er på vej ud af døren. 

Ved en simpel google søgning,  under billeder, kan du finde billeder af alle allways pakkerne og på pakkerne kan du se billeder af selve bindet med mønstre på....

Det er nok hurtigere end at vente på folk kommer hjem fra job og har tid til at svare.....

Jeg kan ikke se den ordenlig på bildet. Derfor jeg spurgt.  Undskuld hvis jeg fornærmet dig. Jeg ventar gern hvis jeg får en svar, da jeg ikke har så meget råd til at købe den forkerte igen. 

Anmeld Citér

20. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan ikke se den ordenlig på bildet. Derfor jeg spurgt.  Undskuld hvis jeg fornærmet dig. Jeg ventar gern hvis jeg får en svar, da jeg ikke har så meget råd til at købe den forkerte igen. 

Måske menneskene er hjemme nu?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.