Madpakke gravid 7+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.913 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juni 2018

Rida

Hej

Jeg har altid haft svært ved at spise madpakker. Men nu med kvalme 24/7 er det ikke blevet meget nemmere.

Har i nogen forslag til madpakke? Jeg har ikke mulighed for at sætte maden i et køleskab. Men kan godt slæbe en lille køletaske med fryseelementer med.

Hvad har i med på madpakke?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Rida skriver:

Hej

Jeg har altid haft svært ved at spise madpakker. Men nu med kvalme 24/7 er det ikke blevet meget nemmere.

Har i nogen forslag til madpakke? Jeg har ikke mulighed for at sætte maden i et køleskab. Men kan godt slæbe en lille køletaske med fryseelementer med.

Hvad har i med på madpakke?

Da jeg var nygravid og havde kvalme i stor stil spiste jeg små boller, frisk frugt og nødder. Ting jeg kunne gå og nippe lidt til hele tiden. Jeg spiste stort set non-stop, men kastede også rigtig meget op. Lærte at undgå ting der gør alt for ondt når det sætter sig fast i næsen på vej op  - F.eks. brød med kerner. Men blød frugt, bløde boller og en begrænset mændge mandler gjorde underværker for mig.

Anmeld Citér

18. juni 2018

Sap

Jeg spiste gerne råkost af æble og gulerødder og lidt rosin og så med en grovbolle.  

Eller grøntsagsstænger i alle farver. De klassiske(gulerødder og agurk) selleri og pastinak. Rødbeder og advokado, broccoli og blomkål etc.... og gerne med en god dip der var lidt mere i den "usunde" ende såsom peanutbutter eller god gammeldags cream fraise med paprika og honning. 

Pølsehorn var dog min favorit (og ikke altid de hjemmelavede )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.