Hej alle i kloge kvinder
jeg finder mig selv lidt i en uvant situation her
jeg har i hele mit 7år lange forrige forhold haft en mening om at giftemål ikke var vigtigt for mig. Hvis vi skulle giftes var det mest af alt for at have en anledning til at holde en stor familiefest. Selve det at have papirer på hinanden og en ring som symbol, fandt jeg på ingen måde vigtigt..
meeeeen nu.. min kæreste og jeg har været sammen i 2 år. Og jeg elsker ham som jeg aldrig i mit liv har elsket en mand før! Jeg har bare lyst til at han skal være "endnu mere min" hvis muligt. Og mit hoved står ikke stille om gifte-tanker!
Vi taler en del om det som jokes og sådan, men vi VED begge at det BLIVER en realitet en dag. Men han har nogen "principper" og nogen praktiske årsager der gør han vil vente + det jo for faaaen skal være en overraskelse når han frier engang
og det er sådan set fint! Når jeg er rationel, vil jeg jo også helst sprede vores store livsbegivenheder udover nogen flere år, og vi har egenligt rigeligt med planer de næste 3-4 år 
men seriøst - jeg tager mig selv i at sidde og tænke over hvem der skal sidde i nærheden af hvem, så der er nogen til at oversætte talerne for dem der ikke taler dansk af vores venner og familie! Og hvad jeg vil sige i talen
Hvilket musik der ville passe til vielsen osv osv osv. Det er fuldstændig ÅNDSVAGT at gå og bryde mit hoved med!
Hvordan!! Stopper man lige det latterlige tankemylder igen??? 
Anmeld
Citér