Trøske? Behandlings krævende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.486 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2018

Anonym trådstarter

Min pige på 11 dage har fået trøske.. Men er det behandlings krævende? Hvad er jeres erfaring med brug af danskvand på en stofble til rensning?

Kan godt mærke det er længe siden jeg har haft en baby sidst   hjælp modtages med kyshånd.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2018

naj88

Danskvand virker. Bare skrab rigtig godt, sagde min læge. Og det hjalp. 

Anmeld Citér

17. juni 2018

100%anonym

Anonym skriver:

Min pige på 11 dage har fået trøske.. Men er det behandlings krævende? Hvad er jeres erfaring med brug af danskvand på en stofble til rensning?

Kan godt mærke det er længe siden jeg har haft en baby sidst   hjælp modtages med kyshånd.. 

Det skal behandles. For det gør altså ondt på dem. Jeg har lige haft det selv efter en kraftig penicilin kur. Og kan også huske min søn havde det som lille og det gav mig svamp på brystvorterne som gjorde mega nas. Jeg fik en gele der smager lidt citrus agtig til at komme i munden på ham. Det hjalp. Det er samme gele jeg selv lige har fået efter penicilin kuren her 

Anmeld Citér

21. juni 2018

Anonym trådstarter

100%anonym skriver:

Det skal behandles. For det gør altså ondt på dem. Jeg har lige haft det selv efter en kraftig penicilin kur. Og kan også huske min søn havde det som lille og det gav mig svamp på brystvorterne som gjorde mega nas. Jeg fik en gele der smager lidt citrus agtig til at komme i munden på ham. Det hjalp. Det er samme gele jeg selv lige har fået efter penicilin kuren her 

Jeg var til læge med hende...  Danskvand .. Var svaret... 

Anmeld Citér

21. juni 2018

superbaby

Anonym skriver:

Det fik jeg også besked på. Men det var ikke nok, så det blev overført til mig. Og det gør seriøst ondt når man ammer! Så vær obs på om det virker med danskvand.

Det er tilsyneladende ikke helt anerkendt at svampen kan sprede sig ind i mælkegangene, så man skal insistere, så får man noget creme. 

Anmeld Citér

21. juni 2018

100%anonym

Anonym skriver:

Jeg havde slået i bordet og insisterer på gele. Jeg ved hvor smertefuldt det er

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.