LH test for sjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2018

biniek

Hej

Jeg skal "ikke" få mens i morgen, så prøvede jeg lige at tage en æl tast bare for sjov, den er ikke positiv men der er ret meget farve i.

Er der nogen der har erfaring med dette? 

Vi skal til fest i aften og kan ikke helt bestemme mig om jeg skal drikke eller ej 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2018

Anonym

Jeg løb tør for graviditetsteste den anden dag, hvor jeg om morgenen havde taget en svagt positiv graviditetstest. Så tog jeg en ÆL test for sjov, og den var altså bragende positiv. Så jeg tror, den ville vise rigtigt positiv, hvis du var gravid. Men det er kun mit gæt.

Anmeld Citér

16. juni 2018

Anonym

Den viser jo bare du har LH hormon i kroppen,og du der med fungere som du skal.

Langt de fleste kvinder,kan få to streger på en LH test,hele deres cyklus igennem.

Anmeld Citér

16. juni 2018

biniek

Anonym skriver:

Den viser jo bare du har LH hormon i kroppen,og du der med fungere som du skal.

Langt de fleste kvinder,kan få to streger på en LH test,hele deres cyklus igennem.

Ja men den her gang har jeg testet for æl hele tiden.

Og jeg har haft 100% negative altså der viser 0 ��

Anmeld Citér

17. juni 2018

Anonym

Her er et billede af en ÆL taget sammen dag som en positiv graviditetstest. Som du kan se, er den meget positiv. Når jeg søger på nettet, lyder det til, at en ÆL test ved graviditet generelt vil være meget tydeligt positiv.

Så jeg tror ikke, den indikerer noget i forhold til graviditet, når den ikke er positiv, desværre.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. juni 2018

biniek

Anonym skriver:

Her er et billede af en ÆL taget sammen dag som en positiv graviditetstest. Som du kan se, er den meget positiv. Når jeg søger på nettet, lyder det til, at en ÆL test ved graviditet generelt vil være meget tydeligt positiv.

Så jeg tror ikke, den indikerer noget i forhold til graviditet, når den ikke er positiv, desværre.

Mange tak for svar 

Har også fået læst lidt og taget en ny.

Denne gan er den positiv 

Nu ser li lige om mens kommer eller om det kan passe 

Anmeld Citér

18. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Den der Ægløsningstest er da også langt fra positiv af en ÆG test at være? 

Anmeld Citér

18. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Den der Ægløsningstest er da også langt fra positiv af en ÆG test at være? 

Hvad mener du? Teststregen er jo meget tydeligere end kontrolstregen. Kigger du rigtigt på billedet?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvad mener du? Teststregen er jo meget tydeligere end kontrolstregen. Kigger du rigtigt på billedet?

Hold kæft jeg er dum.  Beklager. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.