Studenter gave i en svær tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
1 synes godt om
16. juni 2018

Lucky05

min søster bliver student og 20 år om en uge.

det i sig selv er jo en dejlig ting :-)

bagsiden er bare , at vi begravede vores elskede far igår, efter han døde af en hjernetumor. Han skulle ha givet hende huen på, men døde 14 dage før :-( 

jeg har besluttet at gaven til hende, er en tur til London med mig. 

Vi trænger til at være sammen, efter et opslidende sygdomsforløb. 

Jeg vil købe en lille legetøjskuffert til hende, og nede i den havde jeg forestillet mig, at hun skulle trække en lang snor op, hvor der hænger forskellige ting på. Hvor den sidste ting på snoren, skal afsløre hvor / hvad vi skal. 

Men hvad kan jeg hænge på? Nogle gode forslag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2018

Smil

Profilbillede for Smil
Lucky05 skriver:

min søster bliver student og 20 år om en uge.

det i sig selv er jo en dejlig ting :-)

bagsiden er bare , at vi begravede vores elskede far igår, efter han døde af en hjernetumor. Han skulle ha givet hende huen på, men døde 14 dage før :-( 

jeg har besluttet at gaven til hende, er en tur til London med mig. 

Vi trænger til at være sammen, efter et opslidende sygdomsforløb. 

Jeg vil købe en lille legetøjskuffert til hende, og nede i den havde jeg forestillet mig, at hun skulle trække en lang snor op, hvor der hænger forskellige ting på. Hvor den sidste ting på snoren, skal afsløre hvor / hvad vi skal. 

Men hvad kan jeg hænge på? Nogle gode forslag? 

Stakkels jer - det må have været en meget hård tid for jer alle... 

Men gaven lyder som en virkelig god ide  Du kunne jo hænge symboler og billeder af noget af alt det I skal se   F.eks. en tekop/tekande, et billede der viser den musical I måske skal se og så bliver det mere og mere oplagt at det er London jo tættere man er på det sidste billede, der måske kunne være selve billetten 

Anmeld Citér

16. juni 2018

Lucky05

Smil skriver:

Stakkels jer - det må have været en meget hård tid for jer alle... 

Men gaven lyder som en virkelig god ide  Du kunne jo hænge symboler og billeder af noget af alt det I skal se   F.eks. en tekop/tekande, et billede der viser den musical I måske skal se og så bliver det mere og mere oplagt at det er London jo tættere man er på det sidste billede, der måske kunne være selve billetten 

Ja det var en god ide. Ting / billeder der symboliserer byen 

det har været en hård tid, og det bliver nok ikke bedre her de næste uger. Men vi skal nok komme ud på den anden side :-) 

Anmeld Citér

16. juni 2018

biniek

Jeg tænker at snoren kunne være oplevelser i har haft sammen. F.x. steder i har været og gode minder, som så slutter med hvad i skal næst 

Anmeld Citér

16. juni 2018

Lucky05

biniek skriver:

Jeg tænker at snoren kunne være oplevelser i har haft sammen. F.x. steder i har været og gode minder, som så slutter med hvad i skal næst 

Ej ja, det kunne også være spændende. :-) 

Det havde jeg heller ikke tænkt på. 

Anmeld Citér

16. juni 2018

biniek

Lucky05 skriver:

Ej ja, det kunne også være spændende. :-) 

Det havde jeg heller ikke tænkt på. 

Hehe 

Tænker at det kunne få nogle gode minder ind 

Held od lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.