De der teengere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2018

Anonym trådstarter

Min søn på 16 år har de sidste par år virket flov over mig. Vil ikke følges med mig hvis vi skal noget sammen. Gå flere meter foran mig, møder jeg ham og hans venner så hilser de, men min søn han ignorere mig og kigger den anden vej.  Jeg ved ikke .....  er det normal opførsel for en 16 årig knægt? Det gør mig rigtig ked af det. At føle han er flov over mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2018

Clarasmor2010

Har du prøvet at spørger ham? Tror alle teenagere er flove over deres forældre en gang imellem, men synes det der lyder lidt for meget, især når det gør dig ked af det  tag en snak med ham, måske gør du ubevidst nogle ting han er flov over.. 

Anmeld Citér

15. juni 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Min søn på 16 år har de sidste par år virket flov over mig. Vil ikke følges med mig hvis vi skal noget sammen. Gå flere meter foran mig, møder jeg ham og hans venner så hilser de, men min søn han ignorere mig og kigger den anden vej.  Jeg ved ikke .....  er det normal opførsel for en 16 årig knægt? Det gør mig rigtig ked af det. At føle han er flov over mig 

Jeg tror alle "store" unger er flov over deres forældre i større eller mindre grad

Dog har jeg ikke oplevet det du nævner, men har du spurgt ham ad?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.