Laura har cancer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
7 svar
9 synes godt om
14. juni 2018

Stivdie

Jeg ved ikke om man må dele links til indsamlinger. Hvis ikke er admin velkommen til at slette opslaget. 

Sagen her står mit hjerte helt nær. Det drejer sig om søde, dejlige, sjove, lille Laura, som desværre har fået diagnosen DIPG, hvilket er en sjælden, aggressiv form for hjernecancer, der kun rammer små børn, og indtil nu har været uhelbredelig. 

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-06-13-ingen-har-overlevet-sygdommen-foraeldre-haaber-at-2-aarig-pige-bliver-den-foerste

Rigshospitalet har fået midler til at starte en forskningsenhed op, som skal forske i netop cancer hos børn for at forbedre overlevelsesmulighederne og mindske senfølgerne af behandlingen. Denne forskning kan måske give Laura en chance i livet. 

Jeg kender familien personligt, og prøver derfor sammen med dem at skabe mest muligt fokus på projektet, så det forhåbentlig fremover kan redde mange børn fra den triste skæbne, som Laura er blevet stillet i udsigt. Der kommer et indslag om familien i '21 Søndag' d. 24/6. 

https://indsamling.boernecancerfonden.dk/fundraisers/giv-3-arige-laura-en-fremtid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2018

Stivdie

14. juni 2018

100%anonym

Stivdie skriver:

Jeg ved ikke om man må dele links til indsamlinger. Hvis ikke er admin velkommen til at slette opslaget. 

Sagen her står mit hjerte helt nær. Det drejer sig om søde, dejlige, sjove, lille Laura, som desværre har fået diagnosen DIPG, hvilket er en sjælden, aggressiv form for hjernecancer, der kun rammer små børn, og indtil nu har været uhelbredelig. 

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-06-13-ingen-har-overlevet-sygdommen-foraeldre-haaber-at-2-aarig-pige-bliver-den-foerste

Rigshospitalet har fået midler til at starte en forskningsenhed op, som skal forske i netop cancer hos børn for at forbedre overlevelsesmulighederne og mindske senfølgerne af behandlingen. Denne forskning kan måske give Laura en chance i livet. 

Jeg kender familien personligt, og prøver derfor sammen med dem at skabe mest muligt fokus på projektet, så det forhåbentlig fremover kan redde mange børn fra den triste skæbne, som Laura er blevet stillet i udsigt. Der kommer et indslag om familien i '21 Søndag' d. 24/6. 

https://indsamling.boernecancerfonden.dk/fundraisers/giv-3-arige-laura-en-fremtid

Har desværre ikke midlerne til at hjælpe. Men ønsker Laura alt godt og håber at i får indsamlet det nødvendige 

Anmeld Citér

14. juni 2018

Stivdie

Har desværre ikke midlerne til at hjælpe. Men ønsker Laura alt godt og håber at i får indsamlet det nødvendige 

I situationer som denne tæller alle bidrag - også dem der går på gode ønsker, tanker og kærlighed til familien  Penge er bestemt ikke alt, og for familien har den medfølelse og næstekærlighed de har mødt betydet lige så meget for dem, så dine gode ønsker er lige så vigtige og kærkomne 

Som Lauras far siger: "Hvis kærlighed kunne hele, så finder de ikke noget på næste scanning". 

Anmeld Citér

14. juni 2018

Loa

Det er SÅ forfærdeligt og skrækkeligt!! Og kunne jeg gøre noget - donere en nyre eller knoglemarv, så gjorde jeg det. 

Det er bare så meget ude af vores hænder 

Krydser virkelig for at hun bliver rask!

Anmeld Citér

15. juni 2018

ChesireKitty

Jeg har doneret et lille beløb, men det er desværre alt jeg kan undvære lige nu

Jeg sender dog mange tanker i jeres retning og beder til at Vorherre vil lade denne lille sjæl vente længe med at se Himmerriget

Anmeld Citér

15. juni 2018

Stivdie

Loa skriver:

Det er SÅ forfærdeligt og skrækkeligt!! Og kunne jeg gøre noget - donere en nyre eller knoglemarv, så gjorde jeg det. 

Det er bare så meget ude af vores hænder 

Krydser virkelig for at hun bliver rask!

Præcis. Vi veninder starter indsamlinger, laver mad til familien, etc i ren og skær afmagt over, at vi intet kan gøre for at hjælpe. Hvis vi kunne helbrede, eller i det mindste bare lindre familiens sorg, så gjorde vi dét, men der er intet andet at gøre end at sende kærlighed til dem... 

Anmeld Citér

21. juni 2018

Stivdie

ChesireKitty skriver:

Jeg har doneret et lille beløb, men det er desværre alt jeg kan undvære lige nu

Jeg sender dog mange tanker i jeres retning og beder til at Vorherre vil lade denne lille sjæl vente længe med at se Himmerriget

Tusind tak for din donation og især dine kærlige tanker og bønner! Jeg ved, det betyder meget for familien 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.