Håndlæsning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
4 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2018

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde der har været til håndlæser, har i fået noget brugbart ud at det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mig og min veninde fik engang læst vores hånd, på en eller anden spirituel messe, og det var i hvert fald noget være hokus pokus.

Det var sådan nogel totalt generelle "oplysninger" hun ku komme frem med. Det var feks op til sommerferien, så hun ku se rejse, afslapning og tid med familie og venner var i den nærmeste fremtid. Efterfulgt af en periode med lidt mere stres pga arbejde eller uddannelse start...

Og fordi det var sommer, var jeg lækker brun, så hun ku "se" at jeg var typen, der var glad for at være ude, men også typen som godt ku li at slappe af på sofaen, med et tæppe....

Så altså på ingen måde en overbevisende oplevelse! Vh Stine 

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogen herinde der har været til håndlæser, har i fået noget brugbart ud at det? 

Smid en tusse, så skal jeg læse din hånd, dit knæ eller øreflip,. 

Anmeld Citér

14. juni 2018

Abracadabra

Jeg får jævnligt læst min hånd af forbiflyvende damer med krumme næser og katte bag på kosteskaftet. De plejer nu hverken at kunne forudsige lottotal eller vejret... desværre! 

Anmeld Citér

15. juni 2018

Camilla <3

Jeg har, desværre, aldrig prøvet håndlæsning - har dog prøvet en masse andet.  Men kunne enormt godt tænke mig at prøve håndlæsning! Det samme med numerologi, dog ikke for at ændre mit navn.  Men jeg syntes, at hvis du har lyst til at prøve det, så spring ud i det.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.