Er det en skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2018

Anonym trådstarter

Hej kvinder

Min kæreste og jeg er i første cyklus med at prøve at lave nummer 2, og jeg er allerede helt forvirret over alle de symptomer, jeg har. Har så meget kvalme morgen og aften, har ømme bryster og er bare helt vildt træt. Men måske bilder jeg mig det ind, fordi jeg ønsker det så meget. Med min søn fik jeg også meget tidligt symptomer, og der testede jeg positivt 3+4. 

Og ser I også en meget, meget svag skyggestreg, eller er det bare mig? ☺️

Hvornår testede I positivt? Min ægløsning var d. 3. eller 4. juni, så jeg er 3+1 eller 3+2 i dag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2018

Anonym

Hej kvinder

Min kæreste og jeg er i første cyklus med at prøve at lave nummer 2, og jeg er allerede helt forvirret over alle de symptomer, jeg har. Har så meget kvalme morgen og aften, har ømme bryster og er bare helt vildt træt. Men måske bilder jeg mig det ind, fordi jeg ønsker det så meget. Med min søn fik jeg også meget tidligt symptomer, og der testede jeg positivt 3+4. 

Og ser I også en meget, meget svag skyggestreg, eller er det bare mig? ☺️

Hvornår testede I positivt? Min ægløsning var d. 3. eller 4. juni, så jeg er 3+1 eller 3+2 i dag. 

Nej det er ikke en skyggestreg. Det er blå farve i. Så hvis billedet er taget indenfor tid så tillykke så er du gravid  

testede positivt 5+3

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej det er ikke en skyggestreg. Det er blå farve i. Så hvis billedet er taget indenfor tid så tillykke så er du gravid  

testede positivt 5+3

Jeg håber du har ret. Billedet er taget inden for tid. Har taget en ny her til morgen, og den er desværre ikke blevet mere tydelig, men jeg er vist også kun 3+2 eller 3+3 i dag, så jeg håber. Hvad siger du til den?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg håber du har ret. Billedet er taget inden for tid. Har taget en ny her til morgen, og den er desværre ikke blevet mere tydelig, men jeg er vist også kun 3+2 eller 3+3 i dag, så jeg håber. Hvad siger du til den?

Det er meget tidligt at teste. Og den vil ikke udvikle sig fra dag til dag. Hcg stiger mex 2-3 dages mellemrum. Så vent med at teste igen til mens udebliver.  

men kn stadig se farve i den så vil stadig mene den er positiv men da det er så tidligt kan det også være en bio. Derfor skal man aldrig teste før tid 

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym trådstarter

Du har helt ret. Det er helt sikkert bedst for mig at vente med at teste til testdag mandag - der er bare så lang tid til. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.