Mine svigerforældre har været hjemme hos os mens jeg var på arbejde. De har haft nogle ting med til os, og da jeg kommer hjem er tingene på bordet og min kæreste siger så at se vores søn har fået et broccoli hoved (han elsker broccoli), min kæreste havde fået asparges og jeg har fået et glas hvidløgsolie. Hvor dejligt tænker jeg.
Jeg skriver så lidt senere med min svigermor og hun spørger så om jeg har set at min svigerfar har haft et glas hvidløg med til mig. Jeg skriver j, men at jeg endnu ikke lige har fået skrevet tak til ham.
Det har jeg så lige gjort nu og jeg får bare en mega sur besked tilbage med at alle de andre ting også var til mig og at hvidløget ikke kun var til mig osv. Altså han er sur over at jeg kun sagde tak for hvidløgene. Det er ikke første gang det sker!!! Og jeg er bare så træt, vred og ked af det over hans måde at reagere på!!! Jeg skriver ikke noget tilbage da jeg ved det kan gøre det hele værre af erfaring. Men indeni er jeg bare så vred!! Jeg skrev jo for pokker TAK!!!! Årh!!! Sku bare ud med mine frustrationer!! Og så må han være sur...... man kan ikke snakke den mand til fornuft...
Anmeld
Citér