Jeg er så træt af ham!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
7 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2018

Anonym trådstarter

Mine svigerforældre har været hjemme hos os mens jeg var på arbejde. De har haft nogle ting med til os, og da jeg kommer hjem er tingene på bordet og min kæreste siger så at se vores søn har fået et broccoli hoved (han elsker broccoli), min kæreste havde fået asparges og jeg har fået et glas hvidløgsolie. Hvor dejligt tænker jeg.

Jeg skriver så lidt senere med min svigermor og hun spørger så om jeg har set at min svigerfar har haft et glas hvidløg med til mig. Jeg skriver j, men at jeg endnu ikke lige har fået skrevet tak til ham. 

Det har jeg så lige gjort nu og jeg får bare en mega sur besked tilbage med at alle de andre ting også var til mig og at hvidløget ikke kun var til mig osv. Altså han er sur over at jeg kun sagde tak for hvidløgene. Det er ikke første gang det sker!!! Og jeg er bare så træt, vred og ked af det over hans måde at reagere på!!! Jeg skriver ikke noget tilbage da jeg ved det kan gøre det hele værre af erfaring. Men indeni er jeg bare så vred!! Jeg skrev jo for pokker TAK!!!! Årh!!! Sku bare ud med mine frustrationer!!  Og så må han være sur...... man kan ikke snakke den mand til fornuft...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Mine svigerforældre har været hjemme hos os mens jeg var på arbejde. De har haft nogle ting med til os, og da jeg kommer hjem er tingene på bordet og min kæreste siger så at se vores søn har fået et broccoli hoved (han elsker broccoli), min kæreste havde fået asparges og jeg har fået et glas hvidløgsolie. Hvor dejligt tænker jeg.

Jeg skriver så lidt senere med min svigermor og hun spørger så om jeg har set at min svigerfar har haft et glas hvidløg med til mig. Jeg skriver j, men at jeg endnu ikke lige har fået skrevet tak til ham. 

Det har jeg så lige gjort nu og jeg får bare en mega sur besked tilbage med at alle de andre ting også var til mig og at hvidløget ikke kun var til mig osv. Altså han er sur over at jeg kun sagde tak for hvidløgene. Det er ikke første gang det sker!!! Og jeg er bare så træt, vred og ked af det over hans måde at reagere på!!! Jeg skriver ikke noget tilbage da jeg ved det kan gøre det hele værre af erfaring. Men indeni er jeg bare så vred!! Jeg skrev jo for pokker TAK!!!! Årh!!! Sku bare ud med mine frustrationer!!  Og så må han være sur...... man kan ikke snakke den mand til fornuft...

Hvis det ikke er første gang det sker. Hvorfor takkede du så ikke bare for det hele med det samme og ikke kun hvidløgene når nu du ved han reagerer sådan?

barnligt af ham med den reaktion - enig. Men det er en situation der kunne have været undgået 

Anmeld Citér

11. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det ikke er første gang det sker. Hvorfor takkede du så ikke bare for det hele med det samme og ikke kun hvidløgene når nu du ved han reagerer sådan?

barnligt af ham med den reaktion - enig. Men det er en situation der kunne have været undgået 

Det kunne jeg også men det tænkte jeg ikke på for regnede jo med at min kæreste havde takket for alle de andre ting... Det samme med børnene.  De ved jeg går højt op i at lære børnene at sige tak for de ting de nu får af dem, så det er ikke fordi jeg er utaknemmelig. 

Anmeld Citér

11. juni 2018

God-mor

Jeg kom sku til at grine da jeg læste dit indlæg. Det er altså lidt komisk. Din svigerfar er barnlig og pattet, og burde egentlig nok bare tage sig sammen. Og du burde bare trække på smilebåndet, og nyde dine hvidløg  

Det er skrevet i en kærlig tone 

Anmeld Citér

11. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det kunne jeg også men det tænkte jeg ikke på for regnede jo med at min kæreste havde takket for alle de andre ting... Det samme med børnene.  De ved jeg går højt op i at lære børnene at sige tak for de ting de nu får af dem, så det er ikke fordi jeg er utaknemmelig. 

Det var bestemt heller ikke min hensigt st få dig til at lyde utaknemmelig. For det tænker jeg overhovedet ikke du er. 

Mener bare at hvis han er sådan og det har været problemet før. Hvorfor tænker man så ikke over det?

Anmeld Citér

12. juni 2018

FruStolpe

Nu mener jeg så slet ikke at man skal undgå konfrontationer for enhver pris. 

Jeg havde givet ham en ordentlig røffel, og bedt ham tale ordentligt og ellers skulle han slet ikke tale til mig. 

Jeg forstår simpelthen ikke at så mange men elsker lader sig svine til og blive talt så ringe til. Bed dog det menneske om at tale ordentligt. 

En grundsten i verden er sgu da at alle taler pænt til alle... - Jeg havde ikke fundet mig i den tone i hvert fald 

Anmeld Citér

12. juni 2018

Anonym

Her havde han simpelthen også fået at vide at det er skør opførsel han har gang i. Helt ærligt, takke for er glas hvidløg? Det lyder så underligt i mine ører. Jeg havde slet ikke takket i første omgang. Jo måske hvis jeg tilfældigvis snakkede med ham i andet henseende. Det er et glad hvidløg. 

Anmeld Citér

12. juni 2018

Sandratoft

Anonym skriver:

Det skulle ikke tilfældigvis være dig, med en sur kæreste, og en svigerfar der skaber sig hver gang han kan komme til det?  Det lyder ihvertfald bekendt det mønster. Det kan du nok ikke ændre på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.