Når man ikke er tilfreds.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
3 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2018

Anonym trådstarter

Jeg er gift på 14. år og har 4 børn. Jeg er i det generelle billede tilfreds med mit liv men nogle gange indser jeg, hvad det er jeg "går glip af" ved at være så sat som jeg er.

Feks i weekenden var jeg i byen med en veninde. Jeg kan slet ikke huske sidst hvornår jeg var det. Flere år. Jeg faldt i snak med en fyr. Og efter et stykke tid, gik vi hver til sit. Så der skete intet. Senere så vi hinanden igen, smilede til hinanden og så var det sådan set det.

Nu spøger det i min hjerne. 
Det der med, at man skal lære en ny at kende. Lære hinandens vaner og opdage noget nyt om hinanden. Jeg er godt klar over, at det selvfølgelig har sine ulemper. 

Det sker jo ikke mere her. Vi kender hinanden ud og ind. Jeg ved hvad der sker hos ham, før han oftest selv ved det. Og det samme omvendt. Det er ikke fordi vi ikke gør noget for os selv som kærester. Men det der med, at gå i seng sammen første gang. Det første kys mm. 

Det er der jo ikke mere. Nu er det en dans som er indøvet. Vi ved hvad hinanden godt kan lide og "spændingen" er der ikke mere.

Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg. Jeg ville nok bare fortælle sådan ud i rummet, hvilke ting der rører sig inde i mig. Jeg agerer ikke på det. Jeg kan bare mærke, at jeg føler mig fanget i det her. Om det er nok.. er det det? Er det nok, at føle sig elsket i dagligdagen og vide at der er en der som vil gå igennem ild og vand for en og har gjort det. Som griber mig når jeg falder. Eller hvad fanden gør man? Man kan jo ikke kysse en for første gang hver dag eller knalde med en ny hver dag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2018

Babilooo

Man accepterer at hverdagen med den samme ikke indeholder så mange overraskelser.

det du glemmer er det ulidelige ved datinglivet- mænd der netop ikke griber du når du falder, som har vaner du senere opdager du hader, som ikke ringer eller hvor du får knus hjertet. 

Man skal selv forsøge at spice forholdet ... nyt sexlegetøj, overraskelsesturet på restaurant eller på spa hvor børnene passes. 

Anmeld Citér

11. juni 2018

Anonym

Af en som står lige nu og er på vej ud af forhold kan jeg sige græsset ikke er grønnere på den anden side..... 

jeg vil give alt for en rolig hverdag med en mand jeg stoler på og ved elsker mig!!! Aldrig tag det for givet..

det sker jo bare igen med en ny mand. Vil du så skifte dem ud hvert årti??

Anmeld Citér

11. juni 2018

Babilooo

Kærlighed er ikke sommerfugle og forventninger.

det kaldes forelskelse og er en euroforisk fornemmelse.

kærlighed er: tryghed, at stole på hinanden, at passe (næsten) lige så godt på hinanden som sig selv, at træffe ikke egoistiske valg. At værdsætte og anerkende forskellene. 

Når man har været sammen i 40+ år så når man til en endnu dybere næsten symbiotisk tilstand. Jeg læste om forskellige par der netop havde været sammen i flere årtier. Det er super inspirerende. Alle par havde været ved at gå fra hinanden . Forskellen er at man elsker og kommer videre og fornyer sig sammen og ikke kun individuelt så man ender med at vokse fra hinanden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.