hvad ville I....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

rigtig gerne have i (fødselsdags)gave 3-4 måneder efter I havde født? Min svigerinde har fødselsdag og vi vil gerne finde på en rigtig dejlig gave til hende når de holder fødselsdag/dåb om en måned.

Vi ved godt hvad vi skal give lillepigen i dåbsgave, men hvad bliver man bare RIGTIG glad for som nybagt mor? Hun fylder 20...

Håber I kan komme med nogle gode bud

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

rigtig gerne have i (fødselsdags)gave 3-4 måneder efter I havde født? Min svigerinde har fødselsdag og vi vil gerne finde på en rigtig dejlig gave til hende når de holder fødselsdag/dåb om en måned.

Vi ved godt hvad vi skal give lillepigen i dåbsgave, men hvad bliver man bare RIGTIG glad for som nybagt mor? Hun fylder 20...

Knus Caroline

man bliver mest glad for gaverne til den lile, hi hi..

ved ikke hva i giver for, men noget pleje til hendes krop, det trænger man til efter man har gået ni mdr og blevet tykkere og tykkere..

Anmeld

15. oktober 2009

Kloster

Helt klart en form for wellnes ell andet personlig pleje af sig selv.

Fx frisør, negle, massage osv osv.

Kloster

Anmeld

15. oktober 2009

Moderator

karina22 skriver:

man bliver mest glad for gaverne til den lile, hi hi..

ved ikke hva i giver for, men noget pleje til hendes krop, det trænger man til efter man har gået ni mdr og blevet tykkere og tykkere..

ved bare at de jo i forvejen får en masse gaver til prinsessen, når det også er hendes dåb, så vi vil gerne finde noget til hende selv

hun ønsker sig gavekort til forskellige butikker, men synes ikke det er personligt nok..måske vi bare skal give hende det alligevel

Anmeld

15. oktober 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Knus Caroline

Wellness?

Tror jeg da hun vil blive glad for...

Anmeld

15. oktober 2009

Berg

Jeg havde fødselsdag 3 måneder efter at have født og den gave jeg blev mest glad for var fra min svigermor og bestod af cowboybukser og en bluse. Det er bare rigtig dejligt med nyt tøj når man har rendt rundt i ventetøj!

Anmeld

15. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

ved bare at de jo i forvejen får en masse gaver til prinsessen, når det også er hendes dåb, så vi vil gerne finde noget til hende selv

hun ønsker sig gavekort til forskellige butikker, men synes ikke det er personligt nok..måske vi bare skal give hende det alligevel

jeg syntes et gavekort til massage, negle, hår sådan noget hvor hun bare forkæler sig selv... det ville jeg sætte pris på at få i hvert fald..

Anmeld

15. oktober 2009

Lise

Jeg hopper på wellness bølgen. Et gavekort til massage, ansigtsbehandling eller hvad hun nu er til. En times tid hvor det kun drejer sig om hende. Det er sgu det man har brug for.

Og nyt tøj!

Anmeld

15. oktober 2009

Moderator

I tænker samme tanker som mig...havde nemlig også tænkt noget wellness inkl. pasning af deres datter tror det bliver det.. tak for svarene

Anmeld

15. oktober 2009

Susan1978

jeg ville selv blive glad for en hyggedag med veninden som giver  gaven..  en god frokost/cafe tur eller andet så man lige kommer lidt væk fra hverdagen og baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.