Her fået nye vielsesringe nu :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Kloster

Hej.

For noget tid siden, skrev jeg om, at vi skulle have nye vielsesringe. Dem har vi så fået nu. De er rigtig flotte og behagelige at have på.

Har så været oppe ved den lokale guldsmed og høre om pris og mulighed for at gøre dem personlige.

Det er jo titaniumsringe vi har fået, med en bred "rende" i. Har så en ide om, at vores guldringe skal ligge som en ruflet belægning nede i denne her rende på begge ringe + at jeg gerne ville have skrevet min mands navn uden på min ring.

Spørgsmål: Ved nogen hvad sådan et håndarbejde, som at lægge guldet oven på titanium ville koste??

Min ring har sten i, men kan det kombineres med at jeg kan få min mands navn til at stå på ringen også? Tænkte på om navnet måske kunne stå i "bunden" at ringen? Altså på modsatte side (udenpå) end stenen sidder. Håber I forstår...

Kloster

PS: Ærgeligt min mand ikke kan se dem endnu. Han eri Tyskland i 2 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

mariamiss6

puha jeg ved ikke hvad sådan noget skal koste....

Min svigerfar laver selv smykker, men jeg ved ikke om han kan lave den slags du efterspørger... jeg ved at graveringen sender han gerne folk til guldsmeden for, med mindre det skal være runer hehe...

g-mann@post6.tele.dk Han hedder Henrik Grundtmann, og det er da et forsøg værd at spørge ham. Han driver ikke et firma, men har lavet rigtig mange smykker, jeg ved dog ikke om han har styr på at få en guldkrans i ringen sådan som du beskriver det her.

Hvis han spørge rhvor du har hørt om ham fra, kan du bare sige at det er Maria, der har henvist dig. Han er min svigerfar, så han skulle ikke så gerne vlre i tvivl om hvem du mener hehe.

Anmeld

15. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Kloster skriver:

Hej.

For noget tid siden, skrev jeg om, at vi skulle have nye vielsesringe. Dem har vi så fået nu. De er rigtig flotte og behagelige at have på.

Har så været oppe ved den lokale guldsmed og høre om pris og mulighed for at gøre dem personlige.

Det er jo titaniumsringe vi har fået, med en bred "rende" i. Har så en ide om, at vores guldringe skal ligge som en ruflet belægning nede i denne her rende på begge ringe + at jeg gerne ville have skrevet min mands navn uden på min ring.

Spørgsmål: Ved nogen hvad sådan et håndarbejde, som at lægge guldet oven på titanium ville koste??

Min ring har sten i, men kan det kombineres med at jeg kan få min mands navn til at stå på ringen også? Tænkte på om navnet måske kunne stå i "bunden" at ringen? Altså på modsatte side (udenpå) end stenen sidder. Håber I forstår...

Kloster

PS: Ærgeligt min mand ikke kan se dem endnu. Han eri Tyskland i 2 uger

tillykke med dem, lyder meget som de samme ringe vi har...

de er meget in, min veninde havde tilfældigvis købt de samme da de blev gift, hmm, eller vi købte dem faktisk sidst, men uden at vide at de havde de samme.. he he..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.