Moderkagebiopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2018

Anonym trådstarter

Hej er der nogen der har fået lavet en moderkagebiopsi som kan fortælle mig hvor længe de havde ondt og om de har blødt og hvor længe og hvor meget.  

Fik dem selv lavet i mandags begyndte at bløde to dage efter og har blødt siden.  Samme dag jeg blødt e var jeg inde og blive tjekket og de synes det så fint ud. Men bliver bare ved med at bløde og så frisk blod. Og kan mærke smerter sådan stikkende fra det stod de tog prøven. Altså helt ind i livmoderen. De kommer og går 

Ved simpelthen ik hvad jeg skal gøre og hvad det5 kam betyde.  Synes de fleste skriver at de ik har blødt og hvis de har så er det meget lidt og kun lidt smerter. 

Håber der er nogen herinde som kan berolige mig lidt og har prøvet  noget lignende . Er desuden i blodfortyndene behandling 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2018

superbaby

Jeg har selv fået foretaget en biopsi, men oplevede ikke rigtig smerter og slet ikke blødning.

Har du ikke talt med hospitalet efter scanningen onsdag? Jeg tænker, de vil tage det ret alvorligt, når blødningen er opstået umiddelbart efter biopsien. Du skal have at vide, hvis du skal tage nogle særlige forholdsregler. 

Jeg håber, du tager fat i hospitalet og er lidt vedholdende. Jeg ville ikke have været tryg ved en enkelt ekstra scanning. Håber det bedst for dig, det må være nogle hårde dage 

Anmeld Citér

11. juni 2018

Bentemor

Blødte Ca en md on og off, var så angst for at miste ham, turde nærmest intet. 

Hos mig var det en ret stor blodansamling pga biopsien der var skyld i det. De første par uger efter biopsien blev jeg scanner flere gange så at tjekke baby var ok. Han var helt ok og fik en skøn knægt ud af det.

Pøj pøj med det hele. Krydser fingre for dig og alt er ok. 

Anmeld Citér

11. juni 2018

Anonym trådstarter

Begyndte at bløde kraftigt i nat med kæmpe klumper og tænkte at det var det. Kom ind og blev tjekket og tingene så fine ud. De bliver ved med at sige at de ik kan gøre noget fordi jeg alligevel ik er længere henne og fordi de ik kan gøre noget. De tilbyder ik ekstra scanninger overhovedet.  Skal scannes på onsdag men det en tid jeg fik fordi da jeg skulle have lavet biopsien kunne lægen se at jeg havde en kæmpe moderkage som hun mente så bekymrende stor ud og skulle derfor ind og scannes onsdag. så håber jeg får nogle svar der .. Det så fristende ikke at vide hvorfor jeg bløder og hvad jeg må og ikke må. Laver intet andet end at ligger på sofaen 

Anmeld Citér

11. juni 2018

Anonym trådstarter

Bentemor skriver:

Blødte Ca en md on og off, var så angst for at miste ham, turde nærmest intet. 

Hos mig var det en ret stor blodansamling pga biopsien der var skyld i det. De første par uger efter biopsien blev jeg scanner flere gange så at tjekke baby var ok. Han var helt ok og fik en skøn knægt ud af det.

Pøj pøj med det hele. Krydser fingre for dig og alt er ok. 

Hvor meget blødte du i de uger og havde du også  ondt . Dejligt at høre at alt gik fint 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.