Jeg passer i min fritid børn, for et par der er 10år ældre end jeg selv. Jeg har i et stykke tid ‘mistænkt’ moren for at være biseksuel(jeg er ligeglad med folks seksualitet), grundet nogle opslag på fb, men også hun ofte kommenterer hvad tøj jeg har på osv.
Vi har altid en lille sludder når de kommer hjem, for lige at høre hvordan og hvorledes. Sidste gang spurgte hun hvor jeg skulle hen nu her, og jeg forklarede jeg skulle med en veninde hen og passe et hus. Hun kiggede så på mig med ‘løftede/flirtende’ øjenbryn, og sagde ‘nååååå bare en veninde?’ Jeg afbrød hende nærmest og fik i min panik sagt ‘ja og hendes kæreste, vi har mange gange passet huset sammen’. Hun kiggede på samme måde, ‘nååå også hendes kæreste hvaaaaa? Det lyder spændende!’
Jeg fik snakket udenom da selve situationen var virkelig akavet. Vi kom ind på at en af børnene brugte en stor str. I bluser, da han har et stort hoved. Hun siger så, og kigger ‘flirtende’ på sin mand og mig, ‘jaaa, og en stor tissemand’. Jeg udbrød bare ‘nåå så stort et hoved har han da heller ikke’. Jeg var mildest talt i panik, hvilket ikke har kunne skjules over for dem. Jeg føles faktisk det er vældig grænseoverskridende. Jeg er på ingen måde til samme køn, og jeg er altså bare babysitter.
Jeg er ikke god til at konfrontere folk med sådanne ting, så hvad gør jeg ??
Jeg går ikke udfordrende klædt, går dog kun i shorts, kjoler og nederdele - men det tænker jeg da umiddelbart ikke sender forkerte signaler! Eller det håber jeg ikke, har da arbejdet 3 år i institution med den påklædning!
Anmeld
Citér