Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da jeg skulle skifte Julie inden hun skulle sove, lå jeg mærke til at hun havde pletter/plamager som er røde... Ikke knopper med pletter..
Hun har det kun på, mave, ryggen og op af halsen...
Hvad kan det være? Nogen der har en anelse om det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da jeg skulle skifte Julie inden hun skulle sove, lå jeg mærke til at hun havde pletter/plamager som er røde... Ikke knopper med pletter.. Hun har det kun på, mave, ryggen og op af halsen... Hvad kan det være? Nogen der har en anelse om det?
har hun feber?? ved man kan få det af virus..
jeg ville skynde mig at kontakte lægen og høre hva det kan være..
Det lyder som noget eksem, men jeg ville få det tjekket hos lægen.
Hun er ikke påvirket af det på nogen måder... Hun klør ikke eller noget...
Dutte84 skriver: Hun er ikke påvirket af det på nogen måder... Hun klør ikke eller noget...
det kan ikke være fordi hun er ved at få tænder?
hmmm, mærkeligt.. det kan jo være at hun kan blive påvirket af det.. et opkald til lægen er nok det bedste..
Sanne og Nicklas skriver: det kan ikke være fordi hun er ved at få tænder?
Nåååh ja, skulle have skrevet i indlægget, at den første tand er på vej...
når nichlas får tænder er det mere knopper, nogen små bitte nogen, ikke plamager.. men tja det er vel forskelligt fra barn til barn,
karina22 skriver: når nichlas får tænder er det mere knopper, nogen små bitte nogen, ikke plamager.. men tja det er vel forskelligt fra barn til barn,
da jeg var ung i huset passede jeg en pige som fik sådan nogle røde pletter når hun fik tænder.
så tror da det er meget forskelligt.
men dutte hvis du er nervøs så syntes jeg da du skal ringe til lægen
Sanne og Nicklas skriver: da jeg var ung i huset passede jeg en pige som fik sådan nogle røde pletter når hun fik tænder. så tror da det er meget forskelligt. men dutte hvis du er nervøs så syntes jeg da du skal ringe til lægen
Jeg er ikke nervøs, og hun er ikke påvirket af det...
Hvis hun bliver det, ringer jeg selvfølgelig til lægen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128