Ost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

Lise

suanne85 skriver:

Øv øv stakkels lille mand. tror også hvis Emil kunne sige av havde han gjort det.

Hari været til læge med det?

Nej, vi har ikke været ved lægen med det. Vi har jo selv fundet en løsning, og så prøver vi os lidt frem, men måde... f.eks. som med risengrøden igår (ved faktisk ikke om han fik ondt i maven af den, eller fordi han måske har hård mave, eller om han overhovedet har haft ondt i maven i nat, for han pev bare, men råbte ikke av).

Så længe han kan spise/drikke mælkeprodukter om dagen, synes jeg ikke det er et problem. Vi skal bare være opmærksomme på hvornår han får hvad og i hvilke mængder. jeg håber på at det er noget han vokser fra...

Hvis det var det samme lige gyldigt hvornår han havde fået det, så ville jeg helt sikkert få det undersøgt.

Er det kun ost Emil reagerer på? Tænker at det er jo generelt fedt, så hvad med is, sødmælk o.lign. Har i været til lægen med ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Vingummien

Lise skriver:

Nej, vi har ikke været ved lægen med det. Vi har jo selv fundet en løsning, og så prøver vi os lidt frem, men måde... f.eks. som med risengrøden igår (ved faktisk ikke om han fik ondt i maven af den, eller fordi han måske har hård mave, eller om han overhovedet har haft ondt i maven i nat, for han pev bare, men råbte ikke av).

Så længe han kan spise/drikke mælkeprodukter om dagen, synes jeg ikke det er et problem. Vi skal bare være opmærksomme på hvornår han får hvad og i hvilke mængder. jeg håber på at det er noget han vokser fra...

Hvis det var det samme lige gyldigt hvornår han havde fået det, så ville jeg helt sikkert få det undersøgt.

Er det kun ost Emil reagerer på? Tænker at det er jo generelt fedt, så hvad med is, sødmælk o.lign. Har i været til lægen med ham?

Det er ost som er værst da det kommer ud som opkast. Yoghurt får han tynd mave af og også af tykmælk. Mælk får han ikke så meget igen af da han ikke rigtig gider det, da han fik mme og sødmælk var der intet. Nu er det letmælk han får og er ikke noget når han får det, men igen er heller ikke meget han drikker af det, er faktisk kun det han får i vuggestuen, herhjemme gider han det ikke. Så han skal have vitamin piller med kalk for at vi er sikker på at han får nok.

Vi har ikke været med læge men snakkede med min læge i dag i tlf men fik bare af vide at det nokk var begynder vanskeligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.