Bliver det nogensinde bedre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2018

Anonym trådstarter

Det er meget svært at få alt med i et indlæg, og jeg ønsker at være anonymt så kan ikke gå for meget i detaljer.

Men kort og godt, så går vores forhold af HELVEDES til. Jeg er så træt med træt på af min kæreste, og jeg er faktisk ved at kigge efter bolig så jeg kan flytte med vores datter når det er muligt. Vi snakker om det samme og det samme hver eneste gang, men intet ændrer sig. Det dræner mig fuldstændig, og mit overskud er NUL. Jeg har ikke de store følelser længere, det er overskygget af irritation. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Blir det nogensinde anderledes? Hvornår sætter man grænsen? Skal man bare "holde" ud og se tiden an?

Det er meget svært når det er faren til ens barn, for jeg magter simpelthen ikke at skulle dele ting osv. Og er ikke tryg ved han skal have vores barn alene, så det i sig selv kan blive en kæmpe konflikt. Håber nok bare på et godt råd.

Tak fordi i læste med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2018

csigvard

Anonym skriver:

Det er meget svært at få alt med i et indlæg, og jeg ønsker at være anonymt så kan ikke gå for meget i detaljer.

Men kort og godt, så går vores forhold af HELVEDES til. Jeg er så træt med træt på af min kæreste, og jeg er faktisk ved at kigge efter bolig så jeg kan flytte med vores datter når det er muligt. Vi snakker om det samme og det samme hver eneste gang, men intet ændrer sig. Det dræner mig fuldstændig, og mit overskud er NUL. Jeg har ikke de store følelser længere, det er overskygget af irritation. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Blir det nogensinde anderledes? Hvornår sætter man grænsen? Skal man bare "holde" ud og se tiden an?

Det er meget svært når det er faren til ens barn, for jeg magter simpelthen ikke at skulle dele ting osv. Og er ikke tryg ved han skal have vores barn alene, så det i sig selv kan blive en kæmpe konflikt. Håber nok bare på et godt råd.

Tak fordi i læste med

Altså vil du overhovedet forholdet mere, eller bliver du der mest, fordi det bare er for besværligt at dele tingene?

For hvis du vil prøve at redde forholdet, fordi du gerne VIL det, så bliver du nødt til at ændre indstilling.. Min kæreste kan også irritere mig noget så grænseløst, så jeg går og er træt af ham og slet ikke gider ham i flere dage.. Men så prøver jeg i stedet at fokusere på de små ting, der gør mig glad ved ham, og pludselig er jeg totalt nyforelsket i ham igen, for så har jeg fået vendt min indstilling omkring ham og forholdet, og så irriterer de der ting mig ikke så meget mere.. Og så kan det være, at I lige skal have en parterapeut med indover, så I lærer at snakke om andet end det samme igen og igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.