Husler (energidrink) må -må ikk???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

engel24

ja nu er der jo ca 2 uger til at jeg skal føde, og jeg må indræmme det sværeste ved de 9 måneder har været at undværre min lille dejlige flaske husler...

Stoppede med husler og kaffe da jeg fandt yd af jeg ventede mig ...

men nu drikker jeg lidt kaffe i ny og næ igen, kunne ikke undværre det ..

men hvordan er det med husler ?? er det virkelig så slemt for den lille?

Må man hellere  ikke når man ammer ??????

kunne jo være der var nogen derude der havde den samme svaghed som mig

Engel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

CarinaSB

Hey ..

jeg drak mange Cult .. og Noah har ikk taget skade .. Min læge sagde godt nok at jeg ikk måtte komme over 10 så skete der ikk noget

Anmeld

15. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

altså hvis du er ved at omkomme uden ville jeg da sige at et par stykker om dagen er ok.... men som udgangspunkt har en baby ikke godt af koffein...

Anmeld

15. oktober 2009

N&J

Altså jeg forsøgte mig med energidrik da Nikita kom til verden, men da alt gik i min mælk måtte jeg sande at jeg måtte vente.. jeg venter så stadig, men når jeg er færdig med at amme.. så skal det bare energidrik på bordet...

Knuz fra Jane

Anmeld

16. oktober 2009

Barbamama

Jeg drak cola mens jeg var gravid men da min pige kom til verden gik det i mælken og det fik hun meget ondt i maven af (al slags koffein gjorde ondt på hende)

Anmeld

16. oktober 2009

engel24

Nikitas mor skriver:

Altså jeg forsøgte mig med energidrik da Nikita kom til verden, men da alt gik i min mælk måtte jeg sande at jeg måtte vente.. jeg venter så stadig, men når jeg er færdig med at amme.. så skal det bare energidrik på bordet...

Knuz fra Jane

Dvs, i graviditen skal man drikke det med måde ..

..og så stoppe helt når man ammer ? så skulle jeg have spurt om de for 9 måneder siden..

hehe .. men så er det da på plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.