18 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2018

Anonym trådstarter

OMG!!! Jeg er så træt - vores barn på snart 3 år er virkelig et barn der har en masse energi, og nu er jeg i en fase hvor jeg bare vil sove i min graviditet 

jeg aflevere på mine fridage nu da jeg simpelthen ikke orker at ha mit eget barn hjemme 

arbejde er virkeligt hårdt 

Bliver de bedre igen? Husker ikke jeg var så træt i min første graviditet  husker faktisk nada fra min første graviditet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2018

LSS

Anonym skriver:

OMG!!! Jeg er så træt - vores barn på snart 3 år er virkelig et barn der har en masse energi, og nu er jeg i en fase hvor jeg bare vil sove i min graviditet 

jeg aflevere på mine fridage nu da jeg simpelthen ikke orker at ha mit eget barn hjemme 

Bliver de bedre igen? Husker ikke jeg var så træt i min første graviditet  husker faktisk nada fra min første graviditet 

Kan følge dig, jeg er næsten i samme båd - eneste forskel er at jeg er 34+ , alene mor til tre på hhv 7, 5 og 3 ���� der er noget at se til, hele tiden☀️

Anmeld Citér

5. juni 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Forstår dig godt. Jeg er også næsten på samme båd. 

Vores datter er 3 år og 10 måneder. Og hun har også energi uden lige. 

Og jeg er i 28 uger. Og er så træt og vil bare gerne sove. Kan heller ikke huske at det var så hårdt med første graviditet. 

Synes denne graviditet er lang hårde. Og bare det min mave, kan jeg ikke huske at den var så stor i første graviditet i forhold til denne her. Og husker ikke at det var så hård at gøre rent sidste graviditet i forhold til denne her graviditet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.