Kysser og krammer hver dag og fortæller begge hinanden at vi elsker hinanden, synes hinanden er dejlige osv hver dag. Vi rører ved hinanden hver dag i form af lige at tage fat i røven eller han kysser mine bryster eller tager fat om dem og ser yderst tilfreds på dem
jeg nusser ham spontant på maven og ryggen under blusen, tager fat om hans overarme og skuldre (han har seriøst de lækreste arme og skuldre ❤️) mens jeg kysser ham på den der måde hvor han godt ved jeg har lyst til ham, eller også tager jeg bare direkte fat om pikken og kærtegner den lidt mens han står og laver et eller andet. Elsker at røre ved ham!
hver aften når vi sidder i sofaen, ser vi film eller serie sammen, sidder aldrig og glor i hver vores skærm. Og jeg ligger altid op ad ham eller med hovedet på hans lår. Ligger altid tæt når vi skal sove.
når han kommer fra job og vi er uden børn, har jeg af og til enten ingen trusser på, typisk under en kjole eller nederdel, eller det helt gennemførte sexede undertøj med hofteholder, bundløse trusser, lange strømper. Hvis jeg vil tirrer ham på forhånd sender jeg ham billeder af brudstykker af det, fx et close up billede af fæstningen mellem strømper og trusser, den ene Balle eller lign, så han er mega tændt allerede når han træder ind af døren
vi har svoret at intimitet og sex aldrig må gå i stå eller blive ligegyldigt/kedeligt og indtil videre går det helt fint med det
og ja, så husker vi at vise at vi værdsætter hinanden. Fortæller hvis den ene har gjort noget der betød noget for den anden osv. Det er vigtigt at man ikke går og føler at alt det man gør for at lette den anden, bliver taget for givet.
Anmeld
Citér