giver du din mand opmærksomhed ;) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.642 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2018

Anonym trådstarter

hej alle de damer og mænd 

jeg kunne godt tænke mig, at hører hvordan I hoæder jeres kærlighedensliv igen / sex. altså fx rør i bevist jeres mand på over armene. ? Hvordan flirter I med jeres mand ? hvordan kan man gør det frækt efter ca. 10 år . mangler inspiration, da jeg især ikke er en der skriver /snakker meget, hvordan Tiger I i løbet af dagen ? Invitere I ud på date ? hvis ja hvad laver I? 

alt det jeg skriver skal ikke nødventvis før til sex 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2018

God-mor

Anonym skriver:

hej alle de damer og mænd 

jeg kunne godt tænke mig, at hører hvordan I hoæder jeres kærlighedensliv igen / sex. altså fx rør i bevist jeres mand på over armene. ? Hvordan flirter I med jeres mand ? hvordan kan man gør det frækt efter ca. 10 år . mangler inspiration, da jeg især ikke er en der skriver /snakker meget, hvordan Tiger I i løbet af dagen ? Invitere I ud på date ? hvis ja hvad laver I? 

alt det jeg skriver skal ikke nødventvis før til sex 

Vi ligger i ske og ser film. Massere hinanden. Husker altid at kysse hinanden goddag og farvel. Krammer generelt meget og sørger for bare at være fysiske hver dag med hinanden 

Anmeld Citér

4. juni 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi kysser og krammer hver dag.

Skriver ik sammen i løbet af dagen, hvor vi jo passer vores arbejde.

Date er heller ik rigtig noget vi gør så meget i. Vh Stine 

Anmeld Citér

4. juni 2018

Troldemommi

Vi kysser og krammer ret meget når vi er sammen, ellers hygger vi sammen på sofaen om aftenen, hvor jeg ligger med hovedet på hans mave, det sker også vi sover i ske sammen, men pt er det nu for varmt, ellers er vi gode til at sige søde ord til hinanden. 

Anmeld Citér

4. juni 2018

Anonym

Vi kysser og krammer hver dag. 

Hver anden lørdag er det min tur til at bestemme en aktivitet og modsat er det hans. 

Vi har sen middag et par gange om måneden. Ungerne er puttet og vi spiser en god bøf med et glas vin til. 

Vi er rigtig gode til at rose og anerkende hinanden "tak for du tog skraldet med med" "lækkert med rent gulv, Tak" osv. 

Og så giver vi komplimenter dagligt, både i form at kælenavne og "tænk at jeg har sådan en fræk kone" eller "du e en fantastisk mand, ville ikke ane hvad jeg skulle gøre uden dig" 

Vi ligger i ske hver dag og afsætter 15 min om morgnen til bare at ligge og putte og vågne op  

Og vi har været sammen i 8 år.. 

På flirting kontoen, frække smser, tunge kys, slår med håret og lige viser hud der er dækket af sommer kjolen. 

Smiler frækt og bider mig i læben, læner mig ind over ham og hvisker i hans øre hvad jeg vil gøre ved ham. 

Henter ham på job trusse løs og diskret lader ham mærke hvor jeg klar er til ham. 

Kysser ham og smiler osv 

Anmeld Citér

4. juni 2018

Anonym

Kysser og krammer hver dag og fortæller begge hinanden at vi elsker hinanden, synes hinanden er dejlige osv hver dag. Vi rører ved hinanden hver dag i form af lige at tage fat i røven eller han kysser mine bryster eller tager fat om dem og ser yderst tilfreds på dem  

jeg nusser ham spontant på maven og ryggen under blusen, tager fat om hans overarme og skuldre (han har seriøst de lækreste arme og skuldre ❤️) mens jeg kysser ham på den der måde hvor han godt ved jeg har lyst til ham, eller også tager jeg bare direkte fat om pikken og kærtegner den lidt mens han står og laver et eller andet. Elsker at røre ved ham! 

hver aften når vi sidder i sofaen, ser vi film eller serie sammen, sidder aldrig og glor i hver vores skærm. Og jeg ligger altid op ad ham eller med hovedet på hans lår. Ligger altid tæt når vi skal sove. 

når han kommer fra job og vi er uden børn, har jeg af og til enten ingen trusser på, typisk under en kjole eller nederdel, eller det helt gennemførte sexede undertøj med hofteholder, bundløse trusser, lange strømper. Hvis jeg vil tirrer ham på forhånd sender jeg ham billeder af brudstykker af det, fx et close up billede af fæstningen mellem strømper og trusser, den ene Balle eller lign, så han er mega tændt allerede når han træder ind af døren  

vi har svoret at intimitet og sex aldrig må gå i stå eller blive ligegyldigt/kedeligt og indtil videre går det helt fint med det  

og ja, så husker vi at vise at vi værdsætter hinanden. Fortæller hvis den ene har gjort noget der betød noget for den anden osv. Det er vigtigt at man ikke går og føler at alt det man gør for at lette den anden, bliver taget for givet.  

Anmeld Citér

5. juni 2018

Anonym trådstarter

okay mange tak for svar. har fået et par ideer  

Anmeld Citér

6. juni 2018

Anonym

Kysser og krammer hver dag. Hvis vi sidder i sofaen begge to er det sjældent at vi ikke rører hinanden, jeg har fx mine ben liggende henover hans skød, og så nusser eller masserer han mine ben eller fødder.

Vi tager på date ca. en gang om måneden. I går var vi ude at spise og bagefter nød vi at gå en aftentur sammen (hvilket vi normalt ikke kan, pga sovende barn hjemme). Dyrker ikke ret meget sex (desværre, hans drive er ikke så højt som mit), men sådan har det været hele tiden. Vi har været sammen i 6 år. 

Anmeld Citér

6. juni 2018

Anonym

Vi er ikke så gode til at kysse og kramme i løbet af dagen. Vi krammer lidt, hvis vi har brug for det, men ellers ik rigtigt. Tilgengæld går vi altid i seng på samme tid. Vi ligger i ske og nusser hinanden. Vi har vel sex et par gange om ugen. Vi har været sammen i 14 år.

Anmeld Citér

6. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Kysser og krammer hver dag og fortæller begge hinanden at vi elsker hinanden, synes hinanden er dejlige osv hver dag. Vi rører ved hinanden hver dag i form af lige at tage fat i røven eller han kysser mine bryster eller tager fat om dem og ser yderst tilfreds på dem  

jeg nusser ham spontant på maven og ryggen under blusen, tager fat om hans overarme og skuldre (han har seriøst de lækreste arme og skuldre ❤️) mens jeg kysser ham på den der måde hvor han godt ved jeg har lyst til ham, eller også tager jeg bare direkte fat om pikken og kærtegner den lidt mens han står og laver et eller andet. Elsker at røre ved ham! 

hver aften når vi sidder i sofaen, ser vi film eller serie sammen, sidder aldrig og glor i hver vores skærm. Og jeg ligger altid op ad ham eller med hovedet på hans lår. Ligger altid tæt når vi skal sove. 

når han kommer fra job og vi er uden børn, har jeg af og til enten ingen trusser på, typisk under en kjole eller nederdel, eller det helt gennemførte sexede undertøj med hofteholder, bundløse trusser, lange strømper. Hvis jeg vil tirrer ham på forhånd sender jeg ham billeder af brudstykker af det, fx et close up billede af fæstningen mellem strømper og trusser, den ene Balle eller lign, så han er mega tændt allerede når han træder ind af døren  

vi har svoret at intimitet og sex aldrig må gå i stå eller blive ligegyldigt/kedeligt og indtil videre går det helt fint med det  

og ja, så husker vi at vise at vi værdsætter hinanden. Fortæller hvis den ene har gjort noget der betød noget for den anden osv. Det er vigtigt at man ikke går og føler at alt det man gør for at lette den anden, bliver taget for givet.  

Hvor længe har I været sammen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.