Underlig udvikling i graviditetstest???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.978 visninger
8 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2018

Anonym trådstarter

Hej piger

Testmonsteret har overvundet mig og jeg testet løs. Havde lovet mig selv at søndag morgen skulle. Være den sidste. Men så ser jeg at den er meget svag. Sover og tester igen efter 2.5 time og der er test stregen tydeligere, men synes ikke lige så tydelig som den fra lørdagen 2. Juni.

Svært at bevare håbet. 

Er der nogen der kan hjælpe mig her for jeg er så meget i tvivl. 

Tak allesammen... Hvor er det bare hårdt det her... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger

Testmonsteret har overvundet mig og jeg testet løs. Havde lovet mig selv at søndag morgen skulle. Være den sidste. Men så ser jeg at den er meget svag. Sover og tester igen efter 2.5 time og der er test stregen tydeligere, men synes ikke lige så tydelig som den fra lørdagen 2. Juni.

Svært at bevare håbet. 

Er der nogen der kan hjælpe mig her for jeg er så meget i tvivl. 

Tak allesammen... Hvor er det bare hårdt det her... 

En streg er en streg. Tydeligheden på stregen fortæller ikke noget som helst om hvor gravid du er, om det ender galt eller hvad der sker. Den viser kun du er gravid og det er du. 

Stop testene. Du er gravid. Du stresser dig selv mere end det gavner og kroppen har ikke godt at stress. 

Anmeld Citér

3. juni 2018

csigvard

Det er helt normalt.. Det er bare, fordi du har forskellig koncentration i din urin på de forskellige tidspunkter.. Så ikke noget at bekymre sig om 

Anmeld Citér

3. juni 2018

Babilooo

Nu har jeg svaret på din sidste tråd - og du tog åbenbart ikke det gode råd til dig om st lade være med at teste 

det sidste billede er en fin tydelig streg. Lad nu. Ære med at være så bange. Sker det så sker det. Du kan IKKE gøre noget. Og alt ser fint ud!

gå på stranden og nyd manden og vejret og den lille spire. Og køb den største isvaffel du kan finde 

Anmeld Citér

3. juni 2018

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar ...  Det giver mig lige noget ro på igen.. Var helt nede tidligt i morges.. For var sikker på med morgenurin så ville den være helt klar og tydelig..

Nu prøver jeg at glemme det.. Nøj.. Hvor er det bare svært... Hvirfor er graviditet ikke bare forbundet med at så er man gravid og man fødder 9 mdr senere.. Færdigt slut.. 

Anmeld Citér

3. juni 2018

Anonym trådstarter

Hej Smølfine, 

Tog det til mig.. Dit råd. Mit problem er jeg har de tests liggende og de skal væk herfra.. Det hiver så meget i mig.. Og så blev jeg så forskrækket over den tidligt i morges. Den anden et par timer efter er så den sidste test jeg havde herhjemme.. Så nu kan jeg ikke gøre noget og afventer min lægetid i næste uge.  Og håbe jeg kan få taget blodprøver... Denne pokkers frygt... 

Har allerede lavet en aftale med manden at vi skal ud og tænke på noget andet og bare være her og nu. 

Tak igen 

Anmeld Citér

3. juni 2018

Anonym trådstarter

Troede ikke at koncentrationen på hcg kunne variere... Det et bare en jungle... 

Jeg vil forsøge at ikke stresse mig  

Anmeld Citér

3. juni 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Troede ikke at koncentrationen på hcg kunne variere... Det et bare en jungle... 

Jeg vil forsøge at ikke stresse mig  

Forestil der af der er samme mængde af et stof som du hælder i en deciliter vand eller tre liter vand. Så vil du have letter ved at måle stoffet i deciliteren. Dvs hvis man drikker meget vil man have mindre gult og mindre koncentreret urin. Der vil være en større mængde som er vand.

men lad nu være med at undlade at drikke fordi du vil have en tydeligere streg. Så besvimer du blot i varmen 

Anmeld Citér

3. juni 2018

Anonym trådstarter

Tak for beskrivelsen Smølfine... Jeg har indgået aftale med manden at jeg ikke må teste mere... Så nu afventer jeg først min lægetid.. Håber den er der de næste 9 måneder og med et raskt og velskabt barn... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.