Hej alle
Jeg er lidt irreteret på min mand pt.
Han har været væk siden torsdag morgen og er først kommet hjem kl. 02. I nat. Torsdag skulle han til et vigtigt møde, og der var spisning mm. om aftenen og det er selvfølgelig helt fint. Fredag til lørdag har han været sammen med 6 kammerater, hvor de har siddet og spillet computer og hygget sig. Det havde været aftalt længe, så det var fint at han tog afsted. Han kom som sagt hjem i nat, og jeg har nu hentet morgenbrød, støvsuget og ryddet op (om lidt kommer der en legekammerat, som vi skal passe nogle timer). Jeg har prøvet at vække ham, men han er stadig ikke kommet ud af sengen. Er ærligt talt skuffet.
Jeg har været alene med børnene siden torsdag morgen, og vi har en lille som stadig ammes om natten, og jeg har en vigtig eksamen i næste uge, som jeg ikke har læst så meget op på de seneste dage, da jeg jo har været alene med børnene. Min mor har dog hjulpet fredag, hvor jeg kunne læse et par timer heldigvis.
Men er jeg helt urimelig fordi jeg synes at han bør komme ud af fjerene? Jeg har været oppe mellem 5-6 de sidste 4 døgn og er også træt.
Ærlige meninger tak.
Anmeld
Citér