Er der udvikling i G-testene? Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2018

Anonym trådstarter

Hej Piger, jeg har nogle SA'er bag mig og nu er jeg i tvivl om den nuværende graviditet vil holde... Er der udvikling i testene? PS. Test fra 1. Juni er taget aften hvor det var nogle timer siden jeg havde drukket vand. 2. Juni er taget nu til formiddag med anden omgang urin og efter indtagelse af en kop kaffe. Jeg glemte at teste med morgenurin da jeg vågnede i morges

Er hele tiden I frygt og samtidig gør jeg alt for at bevare håbet. Er I tvivl om hvor langt jeg er. Måske 3+6 eller 4+0.

Håber på mange gode historier 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2018

Babilooo

Du skulle tage og gå til Louis Nielsen. Der er en tydelig udvikling. 

Og du kan for øvrigt ikke bruge test til at se om det bliver til noget.

læg de test væk og glæd dig indtil det modsatte er bevist. Du bliver alligevel ked af det hvis det går galt. Der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud. 

Lige nu ser det jo positivt ud

Anmeld Citér

2. juni 2018

Anonym trådstarter

Hej Smølfine

Hahahahahahahaha.. Tak for et godt grin. Det var dejligt. Er så påvirket af min historik at jeg har svært ved at glæde mig. Gør mit bedste for at bevare håbet men bliver stadig grebet af frygt. Du har ret.. I sidste ende kan man ikke gøre andet end at nyde øjeblikket. Det gør ondt uanset hvad når det ikke går. Jeg håber bare så meget den er der denne gang og det er et sundt barn. 

Jeg tror jeg tager forbi Louis Nielsen for et tjek up hehe hehe... 

Tak for dit svar. 

Jeg må slappe af og nyde momentet. 

Anmeld Citér

2. juni 2018

frkchili

Lige med hensyn til det dér med at bekymre sig: Jeg læste en psykolog udtale ét eller andet sted, at man faktisk generelt har nemmere ved at kapere sorg, hvis man på forhånd ikke prøver at forberede sig på den. Det skyldes, at når man glædes over noget, så fylder man "lykkedepoterne" op og kan bedre rumme en sorg, hvis/når tingene så går galt.

Så selvom du har et par SA'er bag dig, så prøv at glemme dem og glæd dig over dine tests. Indtil videre er de jo tydeligt positive, og der er intet der tyder på, at det ikke skulle lykkes denne gang 

Anmeld Citér

2. juni 2018

Anonym

Der er en tydelig udvikling i dine test, men prøv at se om du ikke kan lade vær med at teste mere, for det gør dig bare mere forvirret end det gør dig godt. Du kan ikke bruge dem til at se om det er en blivende graviditet eller ikke.

Jeg gjorde det samme som dig i min sidste graviditet, og den sidste test jeg tog var bare så flot og tydelig, og fik samtidig også taget en ved lægen der var så fin, jeg var så glad og lettet fordi testen var klokkeklar, med to streger der var så røde og tydelige, men dagen efter fik jeg en spontan abort, og der var jeg i uge 7. Så det jeg prøver at sige er, slap af og nyd at du er så heldig at være gravid, dine test kan ikke fortælle dig om det er en blivende graviditet eller ikke.

Jeg krydser fingre for dig! Held og lykke, og knus fra mig 

Anmeld Citér

2. juni 2018

Anonym trådstarter

I har ret.... Jeg er bare vant til at svingende test som ikke udvikler sig er SA . Den eneste gang hvor jeg fik en tydelig og kraftig test gik godt indtil 2. Trimester som endte i senabort grundet sygdom og hjertet gik i stå. Jeg håber så meget på at denne er god nok og dejligt at vide at de udvikler sig og så må jeg bevare håbet og optimismen... Det må jeg sige til mig. Jeg er gravid nu og håber på det bedste og sundt og raskt barn...

Tak for jeres input og gode råd og hjælpe mig med at fokusere på det der er her og nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.