Meget negativ test 3+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.289 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2018

Anonym trådstarter

Kan jeg stadig være gravid? 

Sagen er at jeg ikke ved om det er rent indbildning at jeg har kvalme og murren i underlivet. Om det bare er menstruationssmerter? Jeg tog en test igår hvor jeg var 3+4.

Cyklusmæssigt er jeg på 32dag. Jeg har lange cyklusser. Så der er jo stadig en god chance for at få min menstruation. Har haft noget som minder om decideret kramper. Det gik over efter et døgn, nu stikker det bare i siderne. Jeg får løbende kvalme i løbet af dagen. 

Jeg forstår det ikke. Hvis det bare er menstruationssmerter, hvorfor så al den her kvr? Kan man virkelig overtænke en evt. Graviditet så meget? Jeg har muligvis også til raget mig en blærebetændelse så har jeg ikke fået min menstruation hen over weekenden, er planen at få tjekket begge dele hos lægen.

Nå jo, mine drømme spiller mig også et puds.først drømmer jeg at jeg får menstruation. Så drømmer jeg at jeg abortere og nu drømmer jeg at jeg får positive tests. Hvilket var derfor at jeg testede.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2018

Anonym

Hej søde nu 

Jeg havde en SUPER negativ test da jeg var 4+1, og havde testet i dagene før. Jeg kunne lige så godt have stukket den ned i et glas vand 

(Det skal lige siges jeg ikke prøvede at blive gravid, og at det er første gang, så derfor vidste jeg ikke rigtigt om det bare var en af mine utrolige uregelmæssige cyklusser, eller om jeg faktisk var gravid)

Tænkte at jeg liiige ville teste en aller sidste gang selv om kæresten sagde det bare var indbildning.
(tester altid fordi jeg var så nervøs for at blive gravid)
Så testede igen 4+3 og HOLD NU OP hvor var den positiv! 

Vi valgte i fællesskab at beholde, og er nu i 11+0 

Så fat mod - så længe der ingen menstruation er, så er der en chance 

Anmeld Citér

2. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Kan jeg stadig være gravid? 

Sagen er at jeg ikke ved om det er rent indbildning at jeg har kvalme og murren i underlivet. Om det bare er menstruationssmerter? Jeg tog en test igår hvor jeg var 3+4.

Cyklusmæssigt er jeg på 32dag. Jeg har lange cyklusser. Så der er jo stadig en god chance for at få min menstruation. Har haft noget som minder om decideret kramper. Det gik over efter et døgn, nu stikker det bare i siderne. Jeg får løbende kvalme i løbet af dagen. 

Jeg forstår det ikke. Hvis det bare er menstruationssmerter, hvorfor så al den her kvr? Kan man virkelig overtænke en evt. Graviditet så meget? Jeg har muligvis også til raget mig en blærebetændelse så har jeg ikke fået min menstruation hen over weekenden, er planen at få tjekket begge dele hos lægen.

Nå jo, mine drømme spiller mig også et puds.først drømmer jeg at jeg får menstruation. Så drømmer jeg at jeg abortere og nu drømmer jeg at jeg får positive tests. Hvilket var derfor at jeg testede.

Ja man kan sagtens tænke en graviditet til så mange synptomer. Det sker ofte.

men samtidig ja du kan stadig være gravid. 

Jeg var bragende negativ 5+1 og svag positiv 5+3

Anmeld Citér

5. juni 2018

winnieht

Åhh... 
Det lyder meget bekendt, vi har prøvet siden efteråret og denne cyklus er den første med ægløsningstest (nogensinde), mine sidste 2 cyklusser har været længere end normalt og derfor ved jeg også at min mens sikkert kan forventes 1 uge senere end "normalen".

Jeg havde positiv ægløsningstest d. 24/5 og forventer derfor mens d. 7/6.
Jeg er (beregnet ud fra ÆL) idag 3+4 og der er intet at tyde på testen, desværre.

Er du blevet klogere?

Anmeld Citér

6. juni 2018

winnieht

winnieht skriver:

Åhh... 
Det lyder meget bekendt, vi har prøvet siden efteråret og denne cyklus er den første med ægløsningstest (nogensinde), mine sidste 2 cyklusser har været længere end normalt og derfor ved jeg også at min mens sikkert kan forventes 1 uge senere end "normalen".

Jeg havde positiv ægløsningstest d. 24/5 og forventer derfor mens d. 7/6.
Jeg er (beregnet ud fra ÆL) idag 3+4 og der er intet at tyde på testen, desværre.

Er du blevet klogere?

Nå øv, jeg har her til morgen fået min mens... 

Håber du er mere heldig.

Anmeld Citér

6. juni 2018

Anonym trådstarter

winnieht skriver:

Nå øv, jeg har her til morgen fået min mens... 

Håber du er mere heldig.

Jeg har haft menstruationssmerter og lidt blod min udflåd, med en lettere mørkere farve. Ingen fuldud menstruation endnu.

Jeg venter dog bare på at den dukker op, for jeg har præcist det på samme måde, som da den kom sidst. Øv

Anmeld Citér

6. juni 2018

winnieht

Anonym skriver:

Jeg har haft menstruationssmerter og lidt blod min udflåd, med en lettere mørkere farve. Ingen fuldud menstruation endnu.

Jeg venter dog bare på at den dukker op, for jeg har præcist det på samme måde, som da den kom sidst. Øv

Øv... 

Vi må prøve igen næste måned, tiden føles bare så lang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.