Anonymitet på min-mave.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2018

Anonym trådstarter

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at der inde på min-mave.dk er oprettet en debat, hvor jeg er omtalt sammen med nogle andre. Der bliver ikke skudt med skarpt efter mig eller noget, men det er ret privat. Det kan kædes sammen med mig, og i øvrigt også mine børn og min mand, hvis man kan gå ind på profilen (som er med brugernavn) og se en eller anden form for oplysning om trådstarter. Kan man det?

For mange år siden havde jeg en profil derinde, som nu er slettet, så jeg kan ikke oprette ny profil og tjekke det selv. Så jeg håber, der er nogen der kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2018

Anonym

Forstår ikke helt? Hvad skal man søge efter? Og hvad vil du have ud af det? 

Anmeld Citér

1. juni 2018

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Altså ja, man kan jo se de brugeroplysninger, som trådstarter selv har gjort tilgængelige, hvis det er det, du mener? Det kan fx være alder, børn og hvilken by man bor i.

Nu ved jeg self ikke, hvilken tråd og trådstarter, der er tale om. 

Anmeld Citér

1. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Forstår ikke helt? Hvad skal man søge efter? Og hvad vil du have ud af det? 

Det jeg vil have ud af det, er viden om, hvorvidt personlige oplysninger om mig og mine nærmeste, er tilgængeligt uden min accept

Anmeld Citér

1. juni 2018

Anonym trådstarter

Lea2787 skriver:

Altså ja, man kan jo se de brugeroplysninger, som trådstarter selv har gjort tilgængelige, hvis det er det, du mener? Det kan fx være alder, børn og hvilken by man bor i.

Nu ved jeg self ikke, hvilken tråd og trådstarter, der er tale om. 

Ja, det var den slags. Er e-mail tilgængeligt, ved du det?

Anmeld Citér

1. juni 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at der inde på min-mave.dk er oprettet en debat, hvor jeg er omtalt sammen med nogle andre. Der bliver ikke skudt med skarpt efter mig eller noget, men det er ret privat. Det kan kædes sammen med mig, og i øvrigt også mine børn og min mand, hvis man kan gå ind på profilen (som er med brugernavn) og se en eller anden form for oplysning om trådstarter. Kan man det?

For mange år siden havde jeg en profil derinde, som nu er slettet, så jeg kan ikke oprette ny profil og tjekke det selv. Så jeg håber, der er nogen der kan hjælpe

Hvis din profil er slettet, kan man ikke gå ind og læse på den.

Anmeld Citér

1. juni 2018

csigvard

Abracadabra skriver:

Hvis din profil er slettet, kan man ikke gå ind og læse på den.

Jeg forstår det som, at det er trådstarters på min mave, der kan stå oplysninger om, så folk kan gætte hvem DEN ts er, og deraf så gætte hvem ts herinde er.. Altså fx fælles venner, som kan forbinde de to med hinanden

Anmeld Citér

1. juni 2018

csigvard

TS: Hvis det er om et barn med ADHD, så er brugeren slettet, og man kan derfor ikke se noget omkring den person 

Anmeld Citér

1. juni 2018

Abracadabra

csigvard skriver:

Jeg forstår det som, at det er trådstarters på min mave, der kan stå oplysninger om, så folk kan gætte hvem DEN ts er, og deraf så gætte hvem ts herinde er.. Altså fx fælles venner, som kan forbinde de to med hinanden

Hehe... Det er nok mere kompliceret end min sommervarme hjerne kan forstå.

Anmeld Citér

1. juni 2018

csigvard

Abracadabra skriver:

Hehe... Det er nok mere kompliceret end min sommervarme hjerne kan forstå.

Haha kender det.. Det her er (måske) også et af mine lysere øjeblikke for tiden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.