Kun den yderste fosterhinde er sprunget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2018

Anonym trådstarter

Ja nu troede jeg så det var nu.... Der blev ved at sive væske ud i mit trussebind.. Barnet blev sendt til pasning og vi kørte til fødegangen... Det er så åbenbart kun den yderste fosterhinde der er sprunget...  så er sendt hjem igen igår aftes.. Og der sker ikke en skid... Hvorfor skal det være så ulideligt  er så tæt på termin nu 2 dage til.. Og de vil ikke hjælpe med igangsættelse... Er der andre der har prøvet det kun er den yderste fosterhinde der er sprunget? Og hvor lang tid gik der før i gik i fødsel? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2018

Anonym

Ved min fødsel tilbage i september sprang fosterhinden ikke. Min mand og jordmoder har fortalt at babys hoved stadig var i fosterhinden da baby kom ud med hovedet og jordmoderen sprang den i vandet (fødte i badekar) 

Så fødslen kan være tæt på, da hinden ikke mødvendigvis springer  God fødsel til dig når det sker 

Anmeld Citér

1. juni 2018

Anonymor

Det oplevede jeg ved mit første barn. Veerne startede dog en  time senere, så min erfaring kan du nok ikke bruge! Det egentlige vand blev taget på fødegangen held og lykke og vestøv! 

Anmeld Citér

1. juni 2018

Fitmommyherning

Jeg blev sat i gang af samme årsag

Anmeld Citér

2. juni 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Jeg blev sat i gang af samme årsag

Det gør de så bare ikke når man ikke er nået til termins datoen åbenbart... En læge scannede mig og kunne se der fortsat var fint med fostervand... 

Anmeld Citér

2. juni 2018

Fitmommyherning

Anonym skriver:

Det gør de så bare ikke når man ikke er nået til termins datoen åbenbart... En læge scannede mig og kunne se der fortsat var fint med fostervand... 

Der blev jeg også og blev undersøgt vaginalt og sku hoste og der kom ingenting. Men da jeg fyldte et bind næste morgen og det havde sivet i over 24timer, så prikkede de vandet og fik ingen veer. Fik så vedrop og efter 13timer kejsersnit(de turde ikke presse mit tidligere kejsersnit yderligere) men jeg var 38+5 mener jeg

Anmeld Citér

2. juni 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Der blev jeg også og blev undersøgt vaginalt og sku hoste og der kom ingenting. Men da jeg fyldte et bind næste morgen og det havde sivet i over 24timer, så prikkede de vandet og fik ingen veer. Fik så vedrop og efter 13timer kejsersnit(de turde ikke presse mit tidligere kejsersnit yderligere) men jeg var 38+5 mener jeg

Okay... Ja der er forskel på stederne.. Fyldte 4 bind.. Men ja.. Sidder her endnu med termin i morgen... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.