Sikke en ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

TbCp

Liva skranter stadig. Feberen er ovre men hun hoster som jeg ved ikke hvad. Carsten begyndte at få ondt i maven igår og var dårlig hele aften og i nat var den hel gal. Tror han har fået noget dårligt at spise.
Jeg døjer med maven, forstoppelse og har været på apoteket efter dråber der endnu ikke virker.
Vi har dog fået set lidt. Vi havde en hyggelig tur til Jesperhus blomsterpark igår og her om lidt tager Liva og jeg en tur alene så Carsten kan få arbejdet lidt. I eftermiddag tager vi til Bulbjerg og ser på lidt bunkers m.v. Min mand er jo betontosse og stranden langs vesterhavet er jo perfekt til den slags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

anna-jonas

Sikke en redelighed, Tina.....................hvor er det synd for jer, når i nu har glædet jer sådan til at komme afsted. Desværre kan man ikke få en erstatningsferie, for en ferie med sygdom.

Herhjemme hoster Ida også på 2 uge.......................især når hun ligger, som hun jo gør det meste af tiden.

Anmeld

15. oktober 2009

TbCp

Sikke en redelighed, Tina.....................hvor er det synd for jer, når i nu har glædet jer sådan til at komme afsted. Desværre kan man ikke få en erstatningsferie, for en ferie med sygdom.

Herhjemme hoster Ida også på 2 uge.......................især når hun ligger, som hun jo gør det meste af tiden.

Det er bare skide ærgeligt. Og da jeg jo er dagplejer er skal ferien planlægges i god tid, så vi kan ikke engang tage afsted snart igen. Nå men om 2 mdr. er det jul så får vi jo lidt ferie der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.