Skal jeg kontakte nogle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2018

Anonym trådstarter

Hej alle
Jeg er i morgen i uge 18, og de sidste to dage er min kvalme virkelig taget til.. Det hjælper lidt at sidde i gyngestolen, men har virkelig haft det slemt i dag og i går.. Derudover har jeg også haft småsmerter i både underliv og mave.. Det er ikke de normale ligamentsmerter eller plukveer, som jeg et vant til.. Kan ikke engang rigtigt beskrive smerten, men den kommer især i underlivet, når jeg bukker mig..
Er det noget, som jeg skal snakke med lægen ellet fødegangen om i morgen, eller skal jeg bare vente og se, om det går over?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2018

CinemaStrange

Hvis du har smerter du ikke kender årsagen til synes jeg helt sikkert du skal kontakte egen læge imorgen, også selvom det sikkert ikke er noget.

God bedring 

Anmeld Citér

1. juni 2018

Anonym trådstarter

CinemaStrange skriver:

Hvis du har smerter du ikke kender årsagen til synes jeg helt sikkert du skal kontakte egen læge imorgen, også selvom det sikkert ikke er noget.

God bedring 

Det er dog ikke vedvarende smerter.. De kommer i nogle få sekunder med jævne mellemrum.. Men er lige vågnet og har stadig vanvittig kvalme (har lige spist for at se, om det hjælper), er vågnet 1000 gange i nat fordi det har gjort ondt, når jeg har fået ligget en lille smule på maven.. Og selv min kæreste siger, at jeg stadig ser ud til at have det dårligt.. 

Så kan da godt være, at jeg skal ringe til lægen, for bliver da en smule nervøs nu

Anmeld Citér

1. juni 2018

CinemaStrange

Anonym skriver:

Det er dog ikke vedvarende smerter.. De kommer i nogle få sekunder med jævne mellemrum.. Men er lige vågnet og har stadig vanvittig kvalme (har lige spist for at se, om det hjælper), er vågnet 1000 gange i nat fordi det har gjort ondt, når jeg har fået ligget en lille smule på maven.. Og selv min kæreste siger, at jeg stadig ser ud til at have det dårligt.. 

Så kan da godt være, at jeg skal ringe til lægen, for bliver da en smule nervøs nu

Selvom det ikke er vedvarende smerter kan det sagtens være noget der skal undersøges alligevel. Håber du fik talt med lægen idag og blev beroliget 

Anmeld Citér

2. juni 2018

Anonym trådstarter

CinemaStrange skriver:

Selvom det ikke er vedvarende smerter kan det sagtens være noget der skal undersøges alligevel. Håber du fik talt med lægen idag og blev beroliget 

Jeg snakkede med fødegangen, og jordmoderen sagde, at var helt normalt i uge 17-18 stykker.. Det var livmoderen, der fik trykket på nogle nerver, og babys bevægelser der er begyndt at være mere voldsomme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.