CD 42 Bør jeg teste? (obs, vil ikke være gravid!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. maj 2018

Anonym trådstarter

Øhn, bør jeg tage en test eller antage min cyklus er mærkelig efter jeg har født? 

Fødte for 5 mdr siden, ammer ikke og har haft min mens 3 gange. Efter første mens var cyklus 32 dage. Næste gang 27 dage.

Nu er jeg på dag 42 uden mens. Dog pletblødte jeg brunt blod fra dag 13-16 og pletblødte igen friskere blod fra dag 20-22.

Min sidste mens var så kraftig jeg måtte til lægen fordi jeg blev svimmel, så tænker ikke de pletblødninger kvalificerer sig som en mens. 

Ville i tage en g test eller bare tænke cyklus er sær efter fødsel? Ønsker ikke graviditet! Og vi har beskyttet os med kondom.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2018

Camillos

Anonym skriver:

Øhn, bør jeg tage en test eller antage min cyklus er mærkelig efter jeg har født? 

Fødte for 5 mdr siden, ammer ikke og har haft min mens 3 gange. Efter første mens var cyklus 32 dage. Næste gang 27 dage.

Nu er jeg på dag 42 uden mens. Dog pletblødte jeg brunt blod fra dag 13-16 og pletblødte igen friskere blod fra dag 20-22.

Min sidste mens var så kraftig jeg måtte til lægen fordi jeg blev svimmel, så tænker ikke de pletblødninger kvalificerer sig som en mens. 

Ville i tage en g test eller bare tænke cyklus er sær efter fødsel? Ønsker ikke graviditet! Og vi har beskyttet os med kondom.. 

Det kan ikke skade at teste, det vil give dig mere ro 

Anmeld Citér

31. maj 2018

HvidSne

Jeg ville også teste. Når jeg ikke har ønsket at blive gravid, men min mens har været forsinket, så har en negativ test ofte gjort tricket - jeg slapper mere af, og wups, så kommer mens 

Anmeld Citér

31. maj 2018

Miti's mama

Det kan sagtens være din cyklus der ikke er helt på plads igen, tag en test for at give dig selv noget ro 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.