Hælsporer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
3 svar
1 synes godt om
30. maj 2018

Mullesmith

Hej

er der nogen der har haft en hælsporer? Jeg har symptomer på det og har skide ondt i hælen, det har stået på i 1 års tid nu og er tiltagende smertefuldt, nu også i hvile om aftenen især. Skal til lægen 14. Juni. Er mest bare interesseret i at hører om nogen er blevet smertefrie igen og hvad der hjalp?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2018

Rida

Mullesmith skriver:

Hej

er der nogen der har haft en hælsporer? Jeg har symptomer på det og har skide ondt i hælen, det har stået på i 1 års tid nu og er tiltagende smertefuldt, nu også i hvile om aftenen især. Skal til lægen 14. Juni. Er mest bare interesseret i at hører om nogen er blevet smertefrie igen og hvad der hjalp?

Hvis det er hælesporer så må du aldrig gå uden sko.

Jeg fik hælesporer for 2 år siden. Det der hjalp var at jeg fik købt mig et par clock (eller hvad de nu hedder de der grimme skumgummi sko) til at bruge der hjemme. Og så købte jeg sketchers sko til ude brug.

Inden da havde jeg gået med det i et halvt års tid. Og prøvede diverse indlæg.

Anmeld Citér

31. maj 2018

Mullesmith

Rida skriver:

Hvis det er hælesporer så må du aldrig gå uden sko.

Jeg fik hælesporer for 2 år siden. Det der hjalp var at jeg fik købt mig et par clock (eller hvad de nu hedder de der grimme skumgummi sko) til at bruge der hjemme. Og så købte jeg sketchers sko til ude brug.

Inden da havde jeg gået med det i et halvt års tid. Og prøvede diverse indlæg.

Jeg går i ecco sandaler de er ret bløde. Hjemme går jeg godt nok uden sko. Jeg halter simpelthen så meget da det gør tosset ondt. Har fået en fysioterapeut til at massere og mærke på det idag han sagde det helt sikkert var hælsporer. Er bare lidt træt af at det gør så skide ondt da jeg har et arbejde hvor jeg går meget rundt  det er bare blevet værre over den sidste uges tid. 

Anmeld Citér

31. maj 2018

Rida

Mullesmith skriver:

Jeg går i ecco sandaler de er ret bløde. Hjemme går jeg godt nok uden sko. Jeg halter simpelthen så meget da det gør tosset ondt. Har fået en fysioterapeut til at massere og mærke på det idag han sagde det helt sikkert var hælsporer. Er bare lidt træt af at det gør så skide ondt da jeg har et arbejde hvor jeg går meget rundt  det er bare blevet værre over den sidste uges tid. 

Jeg syntes du skal prøve et par sketchers. Jeg kunne lige pludselig gå rundt hele dagen på arbejde. Og så gå i nogle gode sko der hjemme hele tiden. Der er også nogle øvelser man kan lave.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.