Hvorfor er stilling så vigtigt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2018

mor til 2 skønne piger .

Hej . Vi sidder herhjemme og snakker om hvorfor man enlig skal oplyse sin arbejds stilling på sin vandre journal eller hvis man skal opereres ? Nogle der kan svare på det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2018

2017morigen

Der kan være ting man skal tage hensyn til. F.eks er en landmand der arbejder med svin i højere risiko for at være bære af mrsa end bibliotekaren 

Og sådan er der med flere jib, at der er en særlig risiko forbundet med operationen eller efterfølgende. Det samme for gravide 

Anmeld Citér

30. maj 2018

mor til 2 skønne piger .

2017morigen skriver:

Der kan være ting man skal tage hensyn til. F.eks er en landmand der arbejder med svin i højere risiko for at være bære af mrsa end bibliotekaren 

Og sådan er der med flere jib, at der er en særlig risiko forbundet med operationen eller efterfølgende. Det samme for gravide 

giver mening tak for svar . Tænker bare at manden job er irrelevant for Vandre journalen 

Anmeld Citér

30. maj 2018

MoarMoar

mor til pige 2011 skriver:

giver mening tak for svar . Tænker bare at manden job er irrelevant for Vandre journalen 

Min mand arbejder med grise og jeg skulle derfor testes for MRSA da jeg var gravid. 

Anmeld Citér

30. maj 2018

Anonym

Vi fik at vide, at det blev brugt til at holde statistik. Præcis over hvad ved jeg ikke men tænker det nok er noget ligesom gennemsnitsalderen for førstegangsfødende. Fx folk i den og den stilling får børn tidligere/senere end folk i en anden stilling osv.

Anmeld Citér

31. maj 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vores jordemoder ville gerne vide hvad manden lavede for at vide mere om han var en støtte til hverdag eller om han måske havde et arbejde der gjorde det sværere bare lige at komme hvis der skete noget...

så her var det for at vide om jeg havde brug for ekstra støtte i forbindelse med graviditeten og evt problemer der kunne opstå undervejs :)

Anmeld Citér

31. maj 2018

anonym12

Det giver god mening ved vandrejournal, da der kan være forskellige hensyn. Eksempelvis hvis man arbejder i et laboratorie, så kan der være særlige hensyn man skal tage overfor en gravid medarbejder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.