Hvad vi andre har udbetalt er jo vanskeligt at bruge til noget da det kommer an på på om vi er i job og hvilket job, eller dagpenge, kontanthjælp eller su.
Men jeg har i gennemsnit cirka 23.500 kroner udbetalt i løn. Dertil kommer 2*1360 i børnebidrag fra far. Så det er 26.220 kr. Af dem insbetaler jeg så cirka 13100 til budget.
Så er der jo cirka det samme tilbage. Af dem bruger jeg mellem 3000 og 4000 om måneden på mad og diverse. Mine børn er 7 og snart 2.
Resten går til lidt opsparing til uforudsete ting i hverdagen, nogle gældsposter osv. Hver tredje måned hvor børnepenge og de ekstra tilskud kommer fordi man er enlig, så bliver der indbetalt til børnenes børneopsparinger og konfirmationsopsparinger, der bliver fyldt op i garderoberne, noget kommer på budget og resten bruges på lidt ekstra sjov eller noget til ungerne og til opsparing til ferie.
Men skulle jeg regne det ud som hvad det svarer til pr måned ville jeg have udbetalt cirka 30.000 i måneden og det er jo så med min løn og inklusiv de børnepenge man får uanset om man er enlig eller ej.
Anmeld
Citér