Hindeløsning må ikke foretages på Lolland /Falster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
2 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2018

Anonym trådstarter

Før efter termin og efter aftale med en fødsels læge. Det er praktisk talt nærmest uanset om man har yderst invalideret af snyde veer og bækkenløsning og ligger vågen minimum 1 gang i timen hver nat. Det har jeg erfaret Idag.  Det er nye regler jeg grædende blev bekendt med. "kun" 5 dage til termin, ingen hjælp at hente... Fare for efter fødsels reaktion kan jeg mærke nu... Synes simpelthen ikke det er okay.... Jeg er drænet for alt energi og føde lyst efter 3 uger med veer /on off... Et spinkelt håb om en  indre undersøgelse der viste om gårsdagens veer havde gjort mere blev blankt afvist. Sidst jeg kom på fødegangen midt om natten var jeg helt moden en stump livmoderhals tilbage 2 fingre åben... Det er ikke længere den fødende kvinde de er her for, men en frygt for overbelægning af fødestuerne. Med min første kom veerne aldrig helt igang før de tog vandet, og der var jeg fødeklar i 3 uger.. Men mine veer stopper og vandet går ikke af sig selv..ja mine veer gik også i sig selv dengang selvom jeg var i aktiv fødsel.  jeg er vred og opbrugt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2018

Cvbn

Det er ikke spor sjovt at være højgravid, besværet og utålmodig, men så længe der ikke er nogen fare for babyen og man ikke engang er nået til termin endnu, så er der da heller ikke nogen grund til at lave hindeløsning osv. Jeg synes det lyder ganske fornuftigt, men håber for dig, at der snart sker noget ��

Anmeld Citér

30. maj 2018

Anonym trådstarter

Cvbn skriver:

Det er ikke spor sjovt at være højgravid, besværet og utålmodig, men så længe der ikke er nogen fare for babyen og man ikke engang er nået til termin endnu, så er der da heller ikke nogen grund til at lave hindeløsning osv. Jeg synes det lyder ganske fornuftigt, men håber for dig, at der snart sker noget ��

Jeg giver dig tildels ret. Men søvn underskud i den grad jeg har haft over 3 uger, puster ikke ligefrem en fødsel igang. Jeg har det sådan som det er nu, magter jeg ikke at føde og er så udbrændt at jeg ikke magter tanken om at skulle være mor.. . Det er frygteligt. Jeg er så langt nede psykisk grundet manglende søvn og så udprægede smerter at jeg dagligt ikke kan være mor for mit store barn som jeg gerne vil... Men ja jeg håber da snart at der sker mere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.