Arbejdsstart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

MetteT

Åh... Så starter jeg på arbejde igen i dag, efter endt barsel...

Er bare så møg nervøs, har ikke været afsted siden 4. September sidste år... Og der er sikkert lavet en del om på det år.. Er så spændt på om jeg nu kan huske det hele og om alt det nye er svært...

Magter ikke lige at sku starte i dag.. Det er vist noget værre rod dernede for tiden og i denne uge har butikschefen ferie og souschefen er sygemeldt.. Så jeg starter lige ud med en lånemedarbejder og en gammel medarbejder, der faktisk er holdt men bare lige hjælper til i denne uge.. Øv for en start..

Nå, måtte bare lige ud med det..

Kan i ha en go dag.. Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Mira0911

MetteT skriver:

Åh... Så starter jeg på arbejde igen i dag, efter endt barsel...

Er bare så møg nervøs, har ikke været afsted siden 4. September sidste år... Og der er sikkert lavet en del om på det år.. Er så spændt på om jeg nu kan huske det hele og om alt det nye er svært...

Magter ikke lige at sku starte i dag.. Det er vist noget værre rod dernede for tiden og i denne uge har butikschefen ferie og souschefen er sygemeldt.. Så jeg starter lige ud med en lånemedarbejder og en gammel medarbejder, der faktisk er holdt men bare lige hjælper til i denne uge.. Øv for en start..

Nå, måtte bare lige ud med det..

Kan i ha en go dag.. Knus Mette

Puha.. Håber du kommer igennem dagen... og at den ikke bliver for hård...

jeg skal også starte lige om hjørnet..

Jeg skal så i gang med at søge ihærdigt efter noget job.. Det kan jo så blive svært... Hænger ikke på træerne...

søger noget butiks noget.. Så det er nok selve Silkeborg's butikker der for en ansøgning...

Anmeld

15. oktober 2009

Diana...

Ej øv søde Mette der ikke noget være end at starte når der ikke lige er styr på det. 

Men det skal nok blive godt og komme igang igen og det jo kun kort tid ikk for du skal jo åbne en butik med mig ikk  hi hi hi. 

Jeg tænker på dig hele dagen og håber du får en super dag.

Kram til dig

Anmeld

15. oktober 2009

finkedinke

Sender dig lige en en smule positiv energi gennem luften

Jeg skal selv starte på arbejde lige om lidt, eller det føles i hvert fald sådan. Selv om det først er d. 19 nov. jeg starter op igen har jeg allerede været med til 4 møder på mit arbejde. Og nej jeg er hverken bankdirektør eller andet, men bare en stakkels dagplejer der ikke engang for penge for alle de møder i min barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.