hyperemesis gravidarum ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2018

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har haft det? 

Går det over og ikke mindst hvornår ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har haft det? 

Går det over og ikke mindst hvornår ? 

Det er individuelt, der er ingen regler.

Hvis man har regulær hyperemesis og dermed opfylder betingelserne samt scorer højt nok på skalaen, så er det vigtigt at være under lægelig opmærksomhed for at klarlægge, om indlæggelse er nødvendig.

Anmeld Citér

29. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er individuelt, der er ingen regler.

Hvis man har regulær hyperemesis og dermed opfylder betingelserne samt scorer højt nok på skalaen, så er det vigtigt at være under lægelig opmærksomhed for at klarlægge, om indlæggelse er nødvendig.

Tak for svar. 

Lægen mener heldigvis ikke indlæggelse er nødvendig, ikke i øjeblikket i hvert fald. 

Men jeg glemte nemlig helt at stille spørgsmål til hvor længe det varer osv, koncentrerede mig mest om ikke at kaste op derinde 

Anmeld Citér

29. maj 2018

Bentemor

Mit varede desværre hele graviditeten  

Anmeld Citér

29. maj 2018

Anonym trådstarter

Bentemor skriver:

Mit varede desværre hele graviditeten  

Åh øv :/ 

Anmeld Citér

29. maj 2018

Anonym

Jeg har lidt af hyperemesis i alle 3 graviditeter. 

Jeg var på medicin under hele graviditeten (alle 3 gange), da jeg ikke kunne klare mig uden. Prøvede jeg en enkelt dag at trappe ned eller undlade en pille, så kom kvalme og opkast tilbage med lynets hast 

Anmeld Citér

29. maj 2018

frkchili

Det er meget forskelligt, hvor længe hyperemesis varer, men oftest rækker det ud over de normale 12-16 uger. Min varede til uge 22. Desværre stopper den for mange først ved fødslen. Og det er skidehårdt ikke at vide, hvor længe man skal holde ud.

Sender dig lige en virtuel krammer. Det er forfærdeligt, mens det står på 

Anmeld Citér

29. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har lidt af hyperemesis i alle 3 graviditeter. 

Jeg var på medicin under hele graviditeten (alle 3 gange), da jeg ikke kunne klare mig uden. Prøvede jeg en enkelt dag at trappe ned eller undlade en pille, så kom kvalme og opkast tilbage med lynets hast 

Det lyder godt nok hårdt :/ synes det er svært ar nyde graviditeten, når man hele tiden spekulerer på at kaste op 

havde også fået piller, men de ryger også bare op igen 

Anmeld Citér

29. maj 2018

Anonym trådstarter

frkchili skriver:

Det er meget forskelligt, hvor længe hyperemesis varer, men oftest rækker det ud over de normale 12-16 uger. Min varede til uge 22. Desværre stopper den for mange først ved fødslen. Og det er skidehårdt ikke at vide, hvor længe man skal holde ud.

Sender dig lige en virtuel krammer. Det er forfærdeligt, mens det står på 

Håber godt nok ikke det varer til fødslen 

Er 18 uger henne, så håber da også mit stopper senest uge 22 

mange tak  

Anmeld Citér

29. maj 2018

Helloo

Mit varede fra 3+3 også til den dag jeg fødte. Blev indlagt flere gange under graviditeten pga slem væskemangel. Derudover tabte jeg mig 8 kg og endte med at vægten sagde +200 gram lige inden fødsel altså fra min før graviditets vægt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.