snot og 38,3 i feber !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
8 svar
3 synes godt om
28. maj 2018

Ungmor2017

hej smuk mødre 

Tro min søvn i nat, bliv minimal. Fordi Lui er begyndet, at blive snot igår. Og her til aften, er han begyndt at får feber. Og nu er hans feber 38,3, men han er meget ked af det. 

Har i nogle gode råd til min søns forkøles, han sove lige p.t med kort body. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2018

God-mor

Hvis han virker meget påvirket, så kan du give børne panodil, og ellers sørg for at han logger lidt højt med hovedet. Vi har lige været igennem en uge, hvor min søn på 13 måneder havde høj feber, og var meget snottet. God bedring med ham

Anmeld Citér

28. maj 2018

Ungmor2017

God-mor skriver:

Hvis han virker meget påvirket, så kan du give børne panodil, og ellers sørg for at han logger lidt højt med hovedet. Vi har lige været igennem en uge, hvor min søn på 13 måneder havde høj feber, og var meget snottet. God bedring med ham

Jeg har givet ham, børn panodil. Men tror det er i omgang, fordi min venindes datter. Har også lige haft en tur. 

Men det gøre det heller ikke bedre, at lui også er ved at får 1 tand mere. 

Snot + Feber + Ny tand + rød numse = god kombi, alle ting på 1 gang.

Anmeld Citér

28. maj 2018

God-mor

Ungmor2017 skriver:

Jeg har givet ham, børn panodil. Men tror det er i omgang, fordi min venindes datter. Har også lige haft en tur. 

Men det gøre det heller ikke bedre, at lui også er ved at får 1 tand mere. 

Snot + Feber + Ny tand + rød numse = god kombi, alle ting på 1 gang.

Det er også uheldigt, han er ramt af så meget samtidig Øv. Håber han snart får det bedre! 

Anmeld Citér

29. maj 2018

Ungmor2017

God-mor skriver:

Det er også uheldigt, han er ramt af så meget samtidig Øv. Håber han snart får det bedre! 

Så den bedste ting, når man er syg er bryst og baby sele tætte på sin mor.

Feber er i dag 39,4 

Anmeld Citér

29. maj 2018

100%anonym

Ungmor2017 skriver:

Så den bedste ting, når man er syg er bryst og baby sele tætte på sin mor.

Feber er i dag 39,4 

Giv ham lidt børnepanodil. Hvis han fortsat har feber i morgen ville jeg tage ham til lægen hvis det var min dreng. 

God bedring med ham 

Anmeld Citér

29. maj 2018

Ungmor2017

100%anonym skriver:

Giv ham lidt børnepanodil. Hvis han fortsat har feber i morgen ville jeg tage ham til lægen hvis det var min dreng. 

God bedring med ham 

Har lige haft ringet til lægevagten, da jeg synes. At jeg ikke rigtig kunne lide det, hvor han er så snot og feber. 

Men lægevagten sagde, at jeg skulle forsætter med at give ham. Børn panodil, og så ser ham aner indtil i morgen tidlig og hvis han så ikke er blive bedre, skal jeg kontakt min praktiserende læge. Men hun sagde at, hun tror at det bare var hans ny tand plus det er meget forkøles i omløb. Men jeg skulle give, ham masse af vand. Så han ikke blive dehydreringt. Og så måtte jeg gerne, tage ble af ham. Så hans numse, kunne får luft. Til det rød områder, og så skulle jeg købe noget special creme til hans numse på apotek. Så han ikke er så rød, fordi hun var bange for det vil går hule i de røde områder. 

Og plus han, jo lige er start i dagpleje, så han blive hurtig ramt. 

Så håber det hjælp, så han kan kommer i dagpleje igen på fredag. Da skal jeg nemlig, start på uddannelse. 

Men hans feber er faldt lidt siden fra til middags nu 38,9 

Anmeld Citér

29. maj 2018

100%anonym

Ungmor2017 skriver:

Har lige haft ringet til lægevagten, da jeg synes. At jeg ikke rigtig kunne lide det, hvor han er så snot og feber. 

Men lægevagten sagde, at jeg skulle forsætter med at give ham. Børn panodil, og så ser ham aner indtil i morgen tidlig og hvis han så ikke er blive bedre, skal jeg kontakt min praktiserende læge. Men hun sagde at, hun tror at det bare var hans ny tand plus det er meget forkøles i omløb. Men jeg skulle give, ham masse af vand. Så han ikke blive dehydreringt. Og så måtte jeg gerne, tage ble af ham. Så hans numse, kunne får luft. Til det rød områder, og så skulle jeg købe noget special creme til hans numse på apotek. Så han ikke er så rød, fordi hun var bange for det vil går hule i de røde områder. 

Og plus han, jo lige er start i dagpleje, så han blive hurtig ramt. 

Så håber det hjælp, så han kan kommer i dagpleje igen på fredag. Da skal jeg nemlig, start på uddannelse. 

Men hans feber er faldt lidt siden fra til middags nu 38,9 

Jeg kan varmt anbefale inityol salve fra apoteket. Det er fantastisk mod røde numser. 

Min søn blev ramt af er slemt tilfælde af diarre for et års tid siden. Det var så slemt at hans numse havde åbne sår. En dag med inityol og det var stort set helet.

håber din søn hurigt bliver rask igen. Det er aldrig sjovt når de er syge

Anmeld Citér

6. juni 2018

Ungmor2017

Min søn tog i dagepleje i fredags, og har det godt. Nu er hans numse, ved at være pæn igen. Men han skal stadig smøres indtil 10 juni, jeg både skal smør mod rød numse og svamp. Da lægevagten, mente at han også var i risko for svamp. Men nu har været i behandling i snart 10 dage, så begynder det og hjælpe. 

Så dejligt med søn som er glad og lege, og så er han 9 mdr i dag. Og 1 mdr siden, han begyndet og gå. 

Livet er bare dejlig, undtaget at man skal undevære sin baby i 12 timer om dagen. Men mor her skal jo, have en uddannelse. Så er det dejligt med 3 dages fri snart. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.