Ophævelse af fælles forældremyndighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
5 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2018

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved hvor længe der skal gå uden kontakt imellem barn og samværsforælder for man kan få ophævet den fælles forældremyndighed?

Og gælder en enkelt dag med nogle få timer som jeg, som bopælsforælder, havde sat i værk og planlagt som samvær i den forstand at det skal tælles med?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2018

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

Er der nogen der ved hvor længe der skal gå uden kontakt imellem barn og samværsforælder for man kan få ophævet den fælles forældremyndighed?

Og gælder en enkelt dag med nogle få timer som jeg, som bopælsforælder, havde sat i værk og planlagt som samvær i den forstand at det skal tælles med?

Du kan altid søge om, at få ophævet den fælles forældremyndighed. Men selvom der er gået x antal år uden samvær, sker det altså ikke automatisk.

Jeg fik i starten af året ene forældremyndighed over mit barn, og selv om der var gået over 9 år uden samvær, ja så fik jeg den ikke automatisk.

Var til møde i statsforvaltningen, hvor den anden part også var indkaldt.

Anmeld Citér

26. oktober 2018

Esser H

26. oktober 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Esser H skriver:

Fejl

Undskyld fordi jeg spørger, men hvorfor går du ind i gamle debatter og skriver fejl? Det har du nu gjort 4 gange i stedet for at skrive noget andet

Anmeld Citér

26. oktober 2018

serinasmor

Unicorn1 skriver:

Undskyld fordi jeg spørger, men hvorfor går du ind i gamle debatter og skriver fejl? Det har du nu gjort 4 gange i stedet for at skrive noget andet

mit bud er at enten er det admin der er inde og slette (der var links i før) 

Eller også har de opdaget at de links de lavede ikke hjælper på deres SEO fordi de links man laver i opslag her på baby.dk er nofollow - for sådan er det programmeret

Anmeld Citér

26. oktober 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
serinasmor skriver:

mit bud er at enten er det admin der er inde og slette (der var links i før) 

Eller også har de opdaget at de links de lavede ikke hjælper på deres SEO fordi de links man laver i opslag her på baby.dk er nofollow - for sådan er det programmeret

Ahh okay så er jeg med.. Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.