Nogen der har prøvet at bløde under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. maj 2018

Anonym trådstarter

Hej med jer!

Jeg er i den ulykkelige situation at jeg var ved lægen igår, og fik bekræftet min graviditet med en flot test, og fik regnet ud at jeg er i uge 7 i dag. Men i dag er jeg så begyndt at bløde, det startede som lyserødt udflåd imorges, som jeg troede var plet blødning, men har så taget til i løbet af dagen. Det er ikke sådan at jeg styrtbløder, det er samme mængde som ved menstruation, og det er helt frisk og uden klumper. Og så har jeg menstruations smerter som kommer og går lidt... Jeg er jo virkelig frygtelig bange for at det er en spontan abort, og lægen har henvist mig til en scanning imorgen, men jeg synes ventetiden er ulidelig 

Er der andre der har prøvet noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej med jer!

Jeg er i den ulykkelige situation at jeg var ved lægen igår, og fik bekræftet min graviditet med en flot test, og fik regnet ud at jeg er i uge 7 i dag. Men i dag er jeg så begyndt at bløde, det startede som lyserødt udflåd imorges, som jeg troede var plet blødning, men har så taget til i løbet af dagen. Det er ikke sådan at jeg styrtbløder, det er samme mængde som ved menstruation, og det er helt frisk og uden klumper. Og så har jeg menstruations smerter som kommer og går lidt... Jeg er jo virkelig frygtelig bange for at det er en spontan abort, og lægen har henvist mig til en scanning imorgen, men jeg synes ventetiden er ulidelig 

Er der andre der har prøvet noget lignende?

Ja, omkring uge 6-7. Lægen kunne ikke fortælle mig om jeg var i gang med at abortere, det var der jo også en sandsynlighed for, ligesom det kan det også være for dig. Men jeg blødte hver måned i flere måneder af graviditeten, og har et barn i dag. Så det behøver ikke at betyde noget slemt. Jeg købte en privat scanning første gang, det var dejlig beroligende. Var stadig lidt bange de andre gange, men mindre for hver gang. Det er vist ikke helt så ualmindeligt, min mor gjorde det også, og har gennem tiden læst flere herinde, der har oprettet lignende tråde, og andre der har svaret bekræftende. Håber alt viser sig at være okay for dig også 

Anmeld Citér

27. maj 2018

CC79

Blødte i min fjerde graviditet fra uge 9-16 pga et hæmatom. Blodansamling i livmoderen. Havde også småblødninger i min tredie graviditet i første trimester. Begge graviditeter forløb dog fint og fik sunde børn ud af det. Har hørt om mange der oplever blødninger af alverdens årsager. Min mor blødte også voldsomt med mig i første trimester uden det betød noget alvorligt. Håber alt er ok og du har fået vished. Ved godt ventetiden er ganske forfærdelig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.