Hvad skal vi have til aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
4 svar
1 synes godt om
25. maj 2018

LLDH

Hej

hvad får i småbørnsfamilier til aftensmad? Vi sidder fuldstændig fast i det samme og ofte bliver det vores datters “livretter”, fordi det er nemmest. Men jeg vil så gerne lave mere varieret aftensmad, som også er til dels sundt og noget som en på 2 år kan være med på. Jeg er så uopfindsom, så håber i kan komme med noget inspiration og eventuelt opskrifter! 

På forhånd tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2018

Sandratoft

LLDH skriver:

Hej

hvad får i småbørnsfamilier til aftensmad? Vi sidder fuldstændig fast i det samme og ofte bliver det vores datters “livretter”, fordi det er nemmest. Men jeg vil så gerne lave mere varieret aftensmad, som også er til dels sundt og noget som en på 2 år kan være med på. Jeg er så uopfindsom, så håber i kan komme med noget inspiration og eventuelt opskrifter! 

På forhånd tak!

I aften har vi tændt grillen, så vi skal have bagekartofler på grill, og bagefter tages fyldet ud, som bliver lavet til kartoffelmos og blandet med revet ost og andre grøntsager og så puttes fyldet tilbage i kartoflen 

dertil skal vi have kylling i folie, som også bliver pakket ind med grøntsager, og så på grillen 

Anmeld Citér

25. maj 2018

MorTilN

Vi har fået kalkun i cola med grøntsager og en risblanding med quana i som min søn på 10 måneder også spiser

Anmeld Citér

25. maj 2018

Jegkiggerpåfugle

Hjemmelavet karry kartoffelsalat med en grillet hakkebøf med bacon og persille  børnene elsker vi griller

Anmeld Citér

25. maj 2018

Troldemommi

Da vi har bestilt sommerferie til Spanien Idag lavede min mand Paella til aftensmad 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.