Øv, det bliver nok ikke denne gang :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. maj 2018

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

På trods af at det kun er knapt en uge siden jeg forsøgte. (Sæd i en kop og op i skeden) Har jeg egentlig følt mig "Gravid" det er helt sikkert bare mig selv som spiller mig et pus. (Fordi jeg ønsker at være)Har haft kvalme. Som sikkert bare skyldes for meget mavesyre. Men dagene før jeg lagde sæden op, nev det to dage i min venstre æggestok. Dagene efter har det nevet i begge sider. Og nu på 5dagen har jeg hvid tyk udflåd. Så tror bare mine menstruationssmerter er kommet tidlig, også må jeg have misset min ægløsning totalt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2018

Calvin12

Hold hovedet højt. Jeg håber på det bedste for dig, hvis ikke det er denne gang, så er det forhåbentligt en anden ❤️

Anmeld Citér

25. maj 2018

Blablaa

Tak. Der er jo ikke andet for

Anmeld Citér

25. maj 2018

BabyMama2016

Blablaa skriver:

På trods af at det kun er knapt en uge siden jeg forsøgte. (Sæd i en kop og op i skeden) Har jeg egentlig følt mig "Gravid" det er helt sikkert bare mig selv som spiller mig et pus. (Fordi jeg ønsker at være)Har haft kvalme. Som sikkert bare skyldes for meget mavesyre. Men dagene før jeg lagde sæden op, nev det to dage i min venstre æggestok. Dagene efter har det nevet i begge sider. Og nu på 5dagen har jeg hvid tyk udflåd. Så tror bare mine menstruationssmerter er kommet tidlig, også må jeg have misset min ægløsning totalt  

Du laver en masse udflåd når

ma bliver gravid vente lige  

jeg troede det samme, at det var min menstruation, men det var det ikke

hvorfor sæd i kop? 

Anmeld Citér

25. maj 2018

Blablaa

BabyMama2016 skriver:

Du laver en masse udflåd når

ma bliver gravid vente lige  

jeg troede det samme, at det var min menstruation, men det var det ikke

hvorfor sæd i kop? 

Det er et regnbuebarn. Ham som jeg laver barnet med, er i et forhold hvor konen har de ønskede børn hun vil have. Han er ti år yngre og har ikke fået hans eget barn. Så i overensstemmelse med alle fik han lov til at gå ud og få et barn, mod at der ikke var tale om samleje. Samtidig kommer han ikke til at være en del af barnets liv, andet end hvis barnet ønsker det. Det er lidt kringlet at forklare

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.